سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 347966
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
اصفهانی - قاین

امام جمعه قاین گفت: رژیم آل سعود در دنیا خود را خادم الحرمین معرفی کرده ولی همه با جنایات اخیر فهمیدند که رژیم آل سعود دست پرورده و دست نشانده استکبار است.

حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی امام جمعه قاین در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با محکوم کردن تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده اظهار کرد: اگر این مسئله در خود عربستان حل می شد، شاید زیاد مشکلی نبود، ولی حالا که رسانه ای شده و حقوق و احترام به ملت ایران است، باید مسئولین این موضوع را باجدیت کامل دنبال کرده و با کشور عربستان برخورد جدی داشته باشند.

وی افزود: ما از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که نسبت به این اقدام غیر انسانی عربستان جدیت لازم را از خود نشان دهند  و در مقابل این موضوع سکوت نکنند، زیرا سکوت در مقابل جنایت های توهین آمیز آنان غیر قابل بخشش است.

حجت الاسلام اصفهانی در خصوص حمله آل سعود به کشور یمن عنوان کرد: آل سعود سیاست را نمی شناسد و نمی داند و نمی‌فهمد که این جنگ ها و جنایات به نفع کیست؟ و کشور های غربی به خصوص رژیم غاصب اسرائیل امروز نفع و فایده خود را در این می دانند که از آل سعود حمایت کرده تا به منافع خود در منطقه که نا آرامی و هرج و مرج است، برسند.

امام جمعه قاین،  با اشاره به نمایان شدن چهره واقعی آل سعود اظهار کرد: رژیم آل سعود در دنیا خود را خادم الحرمین معرفی کرده، ولی همه با این جنایات اخیر فهمیدند که رژیم آل سعود  دست پرورده و دست نشانده استکبار است و برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، گروهک‌هایی چون طالبان، النصره و داعش را به وجود آورده و به نام اسلام کارهای زشتی را علیه مسلمانان انجام می دهد.

وی مردم یمن را برادران شیعه مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا می داند که بیشتر مردم یمن شیعه هستند و اگر شیعیان در یمن به پیروزی برسند، راه نفت بر آنها بسته شده و آنها از نفت خاورمیانه محروم می گردند؛ لذا عربستان را به جان کشور یمن انداختند و خودشان هم از دور آنها را حمایت و تایید می کنند.

امام جمعه قاین نعمت ولایت را یکی از مهمترین نعمت‌ها برای جامعه مسلمین دانت و عنوان کرد: بزرگترین مشکل مردم یمن در مقابله با آل سعود نداشتن ولی فقیه است اگر ولایت فقیه، در این کشور بود زودتر به پیروزی می رسیدند؛ یمن در مقابله با دشمن، با تمام وجود دفاع می‌کند و در این راه شهیدان زیادی داده اند که متاسفانه  بیشتر این شهدا بچه ها و زن‌های بی گناه هستند، قطعاً مردم یمن پیروز خواهند شد و این آل سعود و کشور های استکبار هستند که نابود خواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha