شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مومنی/ حوزه اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به جنایات آل سعود و کشتار مردم یمن، از راهپیمایی اساتید و طلاب مدارس اصفهان و تجمع اعتراض آمیز آنان در مدرسه امام سجاد(ع)، در دوم اردیبهشت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، اظهار داشت: طلاب و اساتید مدارس علمیه اصفهان، در سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) به سمت مدرسه امام سجاد(ع) راهپیمایی کرده و در تجمعی کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم خواهند کرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این راهپیمایی، اعتراض به جنایات وحشیانه و اقدامات خصمانه وغیر انسانی و اسلامی نیروهای آل سعود، در منطقه است.

وی به مسیرهای راهپیمایی روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: طلاب و اساتید اصفهانی از سه مسیر میدان امام علی(ع)، چهارراه شکرشکن و مدرسه صدر، به سمت مدرسه امام سجاد(ع) حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین در ادامه مومنی با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای، افزود: با توجه به اهمیت مذاکرات هسته ای و نقطه نظراتی که رهبر معظم انقلاب دارند، مسلما باید هوشیاری طلاب و مردم در این خصوص افزایش یابد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: آمریکایی ها همان طور که نشان داده اند هرگز به دنبال حل مسائل هسته ای ایران نبوده و به دنبال بهانه گیری و تحت فشار قرار دادن ايران هستند و اگر هم توافقی صورت بگیرد، بهانه های بعدی مانند مسائل دفاعی جمهوری اسلامی و ... را در دستور کار قرار خواهند داد. لذا با توجه به خوی استکباری و استعماری آمریکا هیچ موقع این روابط در سطحی که ما توقع داریم محقق نخواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha