جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرافراز اصفهان

حوزه/ سپاه از اول انقلاب تاکنون در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خوش درخشیده و همواره در خنثی سازی توطئه های دشمنان موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام مسعود سرافراز در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از نهادهایی که پس پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران بود که در اردیبهشت سال 1358 شورای انقلاب با تاسیس شورای فرماندهی سپاه، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

وی افزود: در آن زمان سپاه مسئولیت تأمین نظم و امنیت داخل کشور را برعهده داشت، اما با شروع جنگ تحمیلی، وظایف و مسئولیت های جدیدی همچون  دفاع از مملکت، مبارزه با نیروهای ضد انقلاب و سازندگی کشور را بر عهده گرفت.

امام جمعه دولت آباد استان اصفهان با بیان این که قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی حالت بازدارندگی و دفاعی دارد، افزود: ایران اسلامی نمی خواهد به جایی حمله کند و مسلح شدن برای دفاع از آب و خاک کشورمان است.

این فعال فرهنگی با بیان این که در ایران اسلامی، نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام هستند و به جز بمب هسته ای، به تمام سلاح های متعارف پیشرفته دنیا مجهزند، تاکید کرد: دشمنان انقلاب همواره در برابر قدرت پاسداران سر تعظیم فرود آورده و این دلاورمردان با اقتدار تمام در برابر استکبار ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام سرافراز با تاکید بر این که سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خوش درخشیده و همواره در خنثی سازی توطئه های دشمنان موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: این نهاد مقدس دوران پس از انقلاب و جنگ تحمیلی نقش برجسته ‌ای ایفا کرده است و امروز هم اعلام کرده ‌اند که در اقتصاد مقاومتی دولت را یاری می‌کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha