جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: متاسفانه حرکت های شوم و اقدامات وحشیانه ای که طی سالهای اخیر در منطقه رقم خورده است در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: تاریخ نشان داده است هر کجا ظلم و ستمی در حال انجام است پای آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشه در میان است و در صحنه های مختلف این دو کشور در کنار ظالم و ستمگرقرار گرفته اند.

وی کشتار ملت مظلوم یمن را نمونه ای از روحیه توحش وهابیت عنوان کرد و افزود: امروز رژیم های استبدادی و مستکبر پشت سر آل سعودی به عنوان بازیگر اصلی این تهاجمات صدها زن، مرد و کودک بی گناه را به خاک و خون کشیده اند و همانطور که قرآن شریف فرموده است " فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ " پاسخ این خون های بی گناه را خواهند دید.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسلم است که آل سعود در جبهه یمن با شکست خفت باری مواجه خواهد شد و آن روز نزدیک است.

مدیر حوزه علمیه استان قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه فرودگاه جده، و مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه دولت در برابر این هتاکی انجام داد قابل تقدیر است و من به سهم خودم از دولت تشکر می کنم.

حجت الاسلام فرخ فال ادامه داد: تعلیق پروازهای عمره کار ارزشمندی بود که از سوی دولت تدبیر و امید به خوبی اجرا شد و آل سعود باید به سرعت عاملان آن حادثه را به اشد مجازات محکوم کند.

وی تاکید کرد: عزت ملت ایران باید در همه کشورها به ویژه کشورهای اسلامی حفظ شود و حق نیز همین است.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha