دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 347894
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با محکوم کردن حمله عربستان به یمن گفت : تجاوز هوایی به یمن از سیاست های غلط عربستان و آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین  سید احمد میرعمادی در استانه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع ارتشیان استان لرستان، با تحلیل اوضاع منطقه،  با محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن، اظهارداشت: کشور ایران امروز در زمینه دفاعی از قدرت های برتر منطقه است و ارتش و نهادهای امنیتی با تمام توان خود در دفاع از کیان انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

  نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز همه کشورهای منطقه معتقدند که  سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران باعث ثبات منطقه شده است ، بیان کرد :  ایران اسلامی در مقابله با گروههای تروریستی و دفاع از ملت های مظلوم سوریه لبنان و یمن  با اقتدار ایستاده است

وی با   اشاره به اینکه عربستان  سعودی در حمله به یمن پیروز نمی شود گفت : تجاوز هوایی  این کشور به یمن نتیجه سیاست‌های غلط آمریکا است.

این استاد حوزه، مردم یمن را مردمی مقاوم   و مبارز خواند و گفت : این مردم جانانه و شجاع از آب و خاک میهن خود دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  میرعمادی با اشاره به اینکه دشمنان با این اقدامات خود قصد دارند چهره خشنی از اسلام ناب محمدی ارائه دهند گفت : مسلمانان باید تلاش کنند چهره واقعی اسلام را به همه نشان دهند.

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان هم در ادامه این مراسم با بیان این‌که ارتش محبوب ملت است گفت : ارتش ایران در همه زمینه ها فعالیت‌های مطلوبی را  برای دفاع از کیان کشور انجام می دهد

امیر مددی، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با کوله‌باری از تجربه نقش مهمی را در حفاظت از مرزهای سرزمین ایران اسلامی ایفا می‌کند.

وی  افزود : ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دفاع جانانه خود در دفاع مقدس امروز نیز در تثبیت امنیت کشور نقش بسزایی ارئه داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha