دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 347469
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
امام خمینی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: امروز اندیشه های امام خمینی(ره) جهانگیر شده و به عنوان الگوی آزادی خواهان جهان مطرح است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن ایام میلاد امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب، به عنوان یک شخصیت شاخص سیاسی- مذهبی در قرن حاضر به شمار می آید گفت : تمام کشورهای خارجی، دولت های اسلامی و حتی غیر اسلامی از ایشان به عنوان شخصیتی معنوی و سیاسی یاد می‌کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب، افزود : امروز مردم آزاده جهان به دنبال این هستند که انقلابی نشات گرفته از انقلاب امام خمینی(ره) را دنبال کنند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) به مردم جهان آموخت که می‌توان با آمریکا به عنوان ابر قدرت ستیز و مبارزه کرد و به او نه گفت.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) روح جدیدی در کالبد جوانان دمید و باعث شد روحیه انقلابی و خود باوری در جوانان به وجود بیاید، گفت: امام خمینی(ره)، به مردان و زنان جهان آموخت که می شود در عصر حاضر با فکر و اندیشه خود و همراه با معنویت و ارزشهای اخلاقی انسانی زندگی کرد .

حجت الاسلام حیات الغیب خاطر نشان کرد : معمار کبیر انقلاب توانست با سیر و سلوک دینی و معنوی خود بهترین سیاست مدار دنیا شده و در بین مردم آزاده جهان محبوبیت خاصی پیدا کند

وی اظهار داشت : امام خمینی(ره)، در عین رهبری یک انقلاب اسلامی  برای مردم به عنوان مرجع دینی و مأمنی معنوی بود.

این استاد حوزه علمیه خرم آباد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت محوری در جهان هستند گفت : امروز تمام کسانی که در داخل و خارج با انقلاب ما و امام مخالفند، در واقع با اندیشه های ناب امام راحل مخالف هستند.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان داشت : امام خمینی(ره) توانست با تکیه بر نیروی الهی  و اتحاد مردم، حکومتی الهی و اسلامی را در جهان بنیانگذاری کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha