سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندر عباس گفت: دشمنان انقلاب بدانند حکومتی که متکی به مردم شکل گرفته از بین نخواهد رفت و با فریب دادن برخی از این ملت با اهرم نقایص به هدف خود نخواهید رسید، چرا که همین مردم با مطالبه گری و همت مسئولان این نقایص را برطرف خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بندرعباس، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲بهمن سالروز پیروزی ملت ایران بر حکومت ستم شاهی، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی که باید از آن حفاظت و صیانت کرد و به نسل‌های آینده نیز منتقل گردد، شناخت خواسته‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با طرح این سوال که چرا مردم ایران بعد از ۴۳سال به شعارهای ابتدای انقلاب پایبند هستند و این شعارها زنده، پویا و کهنگی ندارد، افزود: این شعارها مخصوص یک نسل نیست، بلکه شعارهای ثابتی است که تاریخ مصرف آنها نگذشته بلکه در جریان گام دوم انقلاب نیز ادامه دارد.

خطیب جمعه شهرستان بندر عباس یادآور شد: شعار استقلال خواهی از آرمان‌ها و خواسته‌های این ملت بوده که هیچ زمانی کهنگی ندارد و در زمان طاغوت این مردم در اوج ننگ و تحمیل خواسته‌های اجانب بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: امروز ایران اسلامی تنها ملتی است که در دنیا حرف خودش را میزند و الگوی d برای سایر کشورها شده و در تمامی عرصهها از استقلال برخوردار و نمونه یک کشور مستقل است.

وی تصریح کرد: عدالت و رفع تبعیض از جمله شعارهای انقلاب اسلامی می‌باشد که در باب عدالت همه اقسام آن مد نظر است، چه عدالت اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و سایر عدالت‌ها، چرا که در دوران سیاه رژیم پهلوی در نظام آموزشی فرزندان این سرزمین دارای کمبودهای فراوان بودند و اکنون در نظام اسلامی توزیع عادلانه امکانات آموزشی تا دور دست‌ترین مناطق کشور را شاهد هستیم.

امام جمعه شهرستان بندر عباس ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان ایرانی در خود ایران و اقصی نقاط دنیا حرف‌ها برای گفتن دارند و نیازی به پزشک از خارج کشور نداریم و در سایر حوزه‌ها از برق گرفته تا راه پیشرفت داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای را برای مردم ایران به ارمغان آورد و در خصوص رفاه مردم شرایط به گونه‌ای است که ماشین، امکانات و رفاهیات مردم و حتی در بحث گردشگری پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ایم.

وی به دخالت نقش مردم ایران در سرنوشت خود اشاره کرد و گفت: امروز مردم خودشان سرنوشت دولت و دولتمردان را انتخاب می‌کنند و براساس شعارهای اسلامی و انقلابی، مطالبه‌گری را انجام می‌دهند و به همین سبب است که ملت ایران پای شعارهای خود ایستاده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اضافه کرد: قلم بدستان مزدور رسانه‌ای دنیا و اربابانشان به دنبال القای چهره دیگری از انقلاب اسلامی برای نسل جوان هستند، اما با روشنگری‌ها نقشه دشمن بر آب خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد: امروز مبارزه با فساد از خود نظام آغاز شده و خود نظام فسادهایی که براساس کم‌کارهای برخی‌ها در مناسب دولتی رقم خورده است مبارزه می‌کند و قوه قضائیه ما در این مبارزه نیز توفیقات بسیار خوبی داشته است.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب بدانند حکومتی که متکی بر مردم شکل گرفته از بین نخواهد رفت و با فریب دادن برخی از این ملت با اهرم نقایص به هدف خود نخواهید رسید، چرا که همین مردم با مطالبه‌گری و همت مسئولان این نقایص را برطرف خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به شهادت امام موسی کاظم در هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: این امام همام سه ویژگی در مبارزات خود داشت، نخست شفاف سازی در همه زمینه‌ها و بویژه بحث ولایت، دوم تقیه در مبارزات که بصورت مخفی با حکومت به مبارزه می‌پرداختند و در آخر نیز نیروهای خود را در دل حکومت قرار داده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگر با دعوت مردم ایران و بویژه ساحل نشینان خطه خلیج نیلگون فارس به حضور در راهپیمایی روز ۲۲بهمن، ادامه داد : ۲۲بهمن روز حماسه بزرگ ملت ایران و بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب است که پیام ملت ایران به همه دنیا مخابره خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این روز دشمنان انقلاب اسلامی عیار مردم ایران را دریافت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و تفاوت آن این است که دشمن در این مدت به واسطه اغتشاشات با حضور مردم تو دهنی خورد، اما با حضور مردم در راهپیمایی جواب اصلی خود از مردم را دریافت خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس یادآور شد: یکی دیگر از مواضع که دشمن را خلع سلاح و به خشم آورد، عفو پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برخورد با اغتشاشگران بود که آنهایی که غافل و جاهل بودند را آزاد کردند که آب سردی بر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن تسلیت به مردم ایران در زلزله خوی، ابراز داشت : نظیر زلزله ایران در دو کشور همسایه ترکیه و سوریه نیز اتفاق افتاد که در ایران با برنامه ریزی مسئولان و همراهی مردم به خوبی مدیریت شد و اما در زلزله ترکیه بیش از ۱۰۵ کشور کمک کردند اما در سوریه تنها ۶ کشور ورود کردند که این خود یکی دیگر از آثار دموکراسی غربی است که مردم زیر آوار هم تحریم هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاسر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 0
    انقلابی که فرصت فرصت طلبان را ایجاد کرد انقلابی هست که با مردم شکل گرفته ولی به مردم پشت کرده و برای اینکه از بین نره وقتش رسیده که به مردم برگرده و اونها را دشمن خطاب نکنه...!!!
  • پشتیبان حق CA ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    ما پشتیبان حق هستیم هر کجای 🌏 که هستیم! سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، و مانع‌زدایی‌ها ادامه دارد! آیت الله بهجت گفتند:«به‌حسب ظاهر بندۀ مطیع، پشتیبانش (خداوند متعال)، مثل کوه، محکم و استوار و منبع همه خیرات است و بنده عاصی پشتیبانش (شیطان)، محتاج‌تر از او و دشمن دانایی است که از دوست نادان، بدتر است و صلاح‌دیدش تمام به زیان اوست.» امام و شهدا پشت به چه میکنند؟ شهید محسن فخری زاده، می‌گوید:«در زمانی که خیلی‌هایمان برای ثروتمند شدن در حال سبقت گرفتن از همدیگر هستیم و همین سبقت‌ها و همین چشم‌و‌هم‌چشمی‌هاست که سبب می‌شود اختلاس بکنیم، کاخ بسازیم، خانه‌های آن‌چنانی درست کنیم ولی می‌بینیم هنوز هم وجود دارند کسانی که پشت به همه‌چیز کردند.» موسای انقلاب با چه زبانی بگوید عصای مقاومت که دریا شکافت با اوست؟ حضرت آقا گفتند بدانید خدا با ماست! رَبِّ ٱشْرَحْ لِى صَدْرِى، وَيَسِّرْ لِىٓ أَمْرِى، وَاجْعَل لِّي وَزِيرًا مِّنْ أَهْلِي، هَـٰرُونَ أَخِى، به وسیلۀ او پشت مرا محکم کن، و او را در کار من شریک کن! با موسی و مردم مقاومت مشارکت بکنید! به صدای شیطان گوش ندهیم! به حاج فاسم گوش بدهیم:«اگر صاحب‌ منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دو صدایی پیرامون دشمن درست کردند، مرتکب خیانت شده‌اند. کوچه دادن به دشمن،بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است.» پايگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب از فرصت طلبان میگوید! از رسانه های فرصت طلب!(farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=3075):«(۱۳۸۸/۰۴/۲۹)رسانه‌ ها و دستگاه‌های تبلیغاتی و اطلاعاتیِ وابسته‌ ی به استکبار، میداندارترین عناصر دشمنان استقلال ملتها برای به آشوب کشیدن ملتها هستند؛ برای اینکه اینها را از مسیرشان منصرف کنند.» امام جمعه بندر عباس گفتند:«قلم بدستان مزدور رسانه‌ای دنیا و اربابانشان به دنبال القای چهره دیگری از انقلاب اسلامی برای نسل جوان هستند، اما با روشنگری‌ها نقشه دشمن بر آب خواهد شد.» ما از این فرصت استفاده میکنیم چهره حقیقی انقلاب را نشان بدهیم! با فیسبوک قاسم هم با فیس(چهره) و هم با بوکِ(کتاب) سلیمانی های 🌏 آشنا می شویم! شاید به نظر برسد که سلیمانی ها، مردم هزار چهره ی جهان هستند...اما حقیقت این است که شهید نظر می کند به وجه الله! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! قرآن و قاسم بین المللی هستند(iqna.ir/00H4GO)! کنارتم هموطن و🇵🇸 القدس اقرب!
  • فرصت با فرمانده CA ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام فرمانده! در دیدار مردم أصفهان(۱۴۰۱/۰۸/۲۸)، حضرت آقا گفتند:«در همین چند هفته‌ای که حالا در بعضی از خیابانها چهار نفر آدم شریر یا فریب‌خورده وارد شدند و اغتشاش درست کردند، در همین اغتشاشات، کارهای بزرگی انجام گرفته که اگر مقایسه کنیم هفته‌های دیگر و ماه‌های دیگر را، یک نتیجه‌ی بزرگی به دست می‌آید.» آقا چند تا از این پیشرفت ها را شمردند:دستیابی دانشمندان ایرانی به روشی جدید برای درمان سرطان خون؛ بومی‌سازی یک دستگاه کلیدی برای چاه‌های نفت و گاز؛ خطّ آهن بخش مهمّی از بلوچستان [افتتاح شد]؛ چندین کارخانه راه افتاد؛ پالایشگاه فراسرزمینی راه افتاد در یکی از کشورها؛ بهره‌برداری از شش نیروگاه برق در همین چند هفته اتّفاق افتاد؛یکی از بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان در همین ایّام تمام شد، به بهره‌برداری رسیدو رونمایی شد؛از ماهواره‌بر رونمایی شد، از یک موشک جدید رونمایی شد. «و همین طور [موارد دیگر]. اینها مال همین چند هفته‌ای است که در میان اغتشاشات هم بوده؛ اگر انسان بخواهد دانه‌دانهاینها را بشمرد، خیلی میشود. نمیگذارند؛ نمیخواهند نسل جوان آشنا بشود با اینها؛اینها را کوچک‌نمایی میکنند، تحقیر میکنند، انکار میکنند.» «جوان ایرانی زنده است، پُرانگیزه است، آن هم در روزهای شرارت دشمن». جوان (و پیر!) ایرانی زنده است! برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! سلام بر شما شهیدان زنده! و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه دارای حیات اند، ولی شما کیفیت آن حیات را درک نمی کنید. وَلَـٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ! آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهدا دادی به ما هم بده! حاج قاسم در یکی از سخنرانی‌های خود به استفاده از فرصت‌ها در شرایط بحران اشاره کرد وگفت:«من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست.» «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! این فرصت را از دست ندهیم – در همین روزهای شلوغی و شرارت دشمن! اسْتَجِيبُوا لِرَبِّكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَ يَوْمٌ لَّا مَرَدَّ لَهُ مِنَ اللَّهِ ۚ مَا لَكُم مِّن مَّلْجَإٍ يَوْمَئِذٍ وَمَا لَكُم مِّن نَّكِيرٍ | [ای مردم،] پیش از آنكه روزى فرارسد كه بازگشتى از جانب خدا ندارد، دعوت پروردگارتان را بپذیرید. در آن روز، نه پناهگاهى خواهید داشت، نه فرصتی برای انكار. آقا جان! بهشتی ها را خیلی ها هنوز نشناختند و انکار میکنند!🇮🇷🇵🇸