یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ب

حوزه/ امام جمعه کاشان با بیان اینکه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می‌دهند که بیدارند، انقلابشان را دوست دارند و ایران در قلب همه قرار دارد، گفت: مردم ایران فردا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت خودشان را با امامین انقلاب و شهدای والامقام اعلام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر با قدردانی از حضور پرشور جوانان و نوجوانان کاشان در مراسم اعتکاف، اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ درصد معتکفین شهرستان کاشان در سال جاری زیر ۳۰ سال بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از مسئولان و مردم دارالمومنین کاشان در برپایی جشن‌های دهه فجر، گفت: برپایی جشن‌های انقلاب با انجام کارهای فرهنگی، ارزشی، دینی و نمایشگاه‌های متعدد با نشان دادن تولیدات ملی، محلی و صنایع دستی منطقه کاشان، توطئه استکبار در برهم زدن اتحاد مردم ایران را خنثی می‌کند.

وی، یکی از بزرگترین امدادهای غیبی برای مردم ایران را در ۲۱ بهمن دانست و افزود: بر اساس اسناد موجود آمریکایی‌ها با استفاده از بقایای ساواک در این روز می‌خواستند با کشتن صدها هزار نفر، حکومت کودتایی را سرکار بیاورند که امام راحل با دادن اطلاعیه‌ای چند خطی مبنی بر اینکه حکومت نظامی خلاف شرع است، این توطئه را خنثی کردند.

امام جمعه کاشان، ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان خوی خاطرنشان کرد: در مقابل زلزله علاوه بر کمک رسانی و برنامه‌ریزی علمی در ساخت مسکن، از خواندن آیات قرآنی که مربوط به زلزله می‌باشد نیز نباید غافل شویم.

وی بر لزوم حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و با بیان اینکه شیاطین با بیرون آمدن از مخفیگاهشان نمی‌خواهند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، یادآور شد: مردم ایران همانطور که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) و پیروزی ۸ ساله و دیگر توطئه‌ها طی ۴۴ سال گذشته بینی استکبار و شیاطین را به خاک مالیدند، قطعا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می‌دهند که بیدارند، انقلابشان را دوست دارند و ایران در قلب همه قرار دارد، یادآور شد: مردم ایران فردا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت خودشان را با امامین انقلاب و شهدای والامقام اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha