دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در امسال با عفو پدرانه رهبری معظم انقلاب کام آحاد مردم را شیرین تر کرد و سرور ملی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) خمیر برگزار شد، اظهار داشت: باید بدانیم که یکی از ابزار و اسباب شیطان برای فریب بشر از ابتدا جلوه‌گری، زیبا سازی وعادی سازی گناه است.

وی افزود: اُنس چشم و گوش با گناه، از طریق اُنس با شیطان است و راه فرار از این دام شیطان چشم و گوش پوشی از حرام است.

خطیب جمعه خمیر عنوان کرد: اگر انسان متوجه این مهم باشد که این چشم می‌تواند صلاحیت دیدار امام عصر و گوش او قابلیت شنیدن صوت فرح بخش حضرت را دارد، هیچ گاه حاضر نمی‌شود خود را به تحفه فانی بفروشد.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: ۲۲بهمن سالروز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال ١٣۵٧ است و در این ساعت‌ها که هیجان همراه با ترس و اشتیاق نه تنها در ایران اسلامی بلکه در همه دنیا به اوج خود رسیده بود، آخرین تارهای خانه عنکبوتی طاغوت نیز در حال فروپاشی بود.

امام جمعه بندر خمیر گفت: جنس این انقلاب با همه انقلاب‌های دیگر متفاوت است و شاخص مهم آن اراده ملی بر پایه خدامحوری و حکومت دینی است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: اینکه در این ۴٣ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی، عقب گرد یا حتی توقفی صورت نگرفته، نشانه اتصال این انقلاب به اراده خداوند متعال است.

وی افزود: مادامی که این ریسمان را محکم گرفته باشیم، عزتمندانه پیش خواهیم رفت و گام به گام به آن هدف بزرگ یعنی احیاء تمدن اسلامی نزدیک خواهیم شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خمیر، اظهار کرد: در سیاست جمهوری اسلامی از ابتدا دو بال مهم موجب پیشروی و استقامت در برابر تهاجمات بوده و آن عبارت است از اقتدار در برابر دشمنان و دیگری جذب حداکثری و توجه رئوفانه به آحاد مردم.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه عفو پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب پس از فتنه ١۴٠١ را نباید محدود به یک عفو ساده و یا حتی یک عفو گسترده ارزیابی کرد، یادآور شد: در واقع عفو اخیر را باید قطعه‌ای از یک مجموعه رفتار حکمت آمیز و هوشمندانه امام مسلمین دانست.

وی خاطرنشان کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال ابعاد مختلفی دارد، اما از زوایای مهم آن که باید مورد توجه قرار گیرد این است که رهبر معظم انقلاب با تدبیر خود خط کشی و تلاش دشمن برای قطب سازی در کشور را به شکست منتهی کردند و یکبار دیگر حلاوت و شیرینی‌ اتحاد ملی را به کام آحاد مردم چشاندند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha