یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صمصامی امام جمعه وحدتیه

حوزه/ حجت الاسلام صمصامی با اشاره به رونمایی از پایگاه زیرزمینی ارتش گفت: اقدامات این چنینی در ارتش بیش از همه جنبه بازدارندگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به عفو تعدادی از افرادی که در اغتشاشات اخیر کشور دستگیر شده بودند گفت: عفو پدرانه رهبر معظم انقلاب، نشانه ای روشن و گویا از مواجهه حکیمانه ایشان با حوادث گوناگون و مسائل روز جامعه است.

وی افزود: با پایان اغتشاشات و فاصله گرفتن دو ماهه از آن و پس از اطمینان از درس گرفتن و ابراز ندامت خاطیان، زمان ابراز محبت و دستگیری با صدور فرمان عفو برخی محکومین مستعد عفو و دستگیری رسید. رهبر حکیمی که در موضع پدری دلسوز، از جرم و خطای فرزند فریب‌خورده خود می‌گذرد در واقع از به خطر افتادن آتیه و آینده فرزندش، به‌خاطر ثبت جرم در محیط فتنه‌گون، جلوگیری می کند.

امام جمعه وحدتیه گفت: این پدر حکیم، مدبرانه و خردمندانه، آتیه‌ نظام اسلامی را از برافراشتن پیراهن تظلم‌خواهی توسط وسواسان خناس شیطان‌صفت بر حذر داشته و رخساره نظام را از اصابت کینه‌توزی‌های احتمالی ایشان و خانواده ایشان، محافظت نموده و با این رفتار حکیمانه اش پیشاپیش مین‌هایی که ضد انقلاب و منافقین، برای آینده انقلاب کاشته بودند را هم‌اکنون خنثی نمود و بهانه را از دست آنان ستاند.

حجت الاسلام صمصامی با اشاره به رونمایی از پایگاه زیرزمینی ارتش اظهار داشت: این پایگاه یکی از امکانات راهبردی نیروهای مسلح است که به نوعی جزو پدافند غیرعامل کشور در برابر تهاجم نظامی دشمن تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی پایگاه عقاب 44 ابراز داشت: این پایگاه به گفته مقامات عزیز ارتش ایران صدها متر زیر زمین است و تنها پایگاه زیرزمینی ارتش نیست و براساس شنیده‌ها در دهه ۷۰ ساخته شد که حالا به دلایلی از جمله بالا بردن ضریب امنیت ملی رونمایی شده است.

امام جمعه وحدتیه بیان کرد: این پایگاه کاملاً ایمن و محافظت شده است و از بین بردن آن با تسلیحات متعارف تقریباً محال است؛ تجمیع جنگنده‌های سرحال و تازه نفس ارتش در این پایگاه باعث می‌شود تا در صورت حمله غافلگیرانه احتمالی، بخش قابل توجهی از هواگردهای ارتش دست‌نخورده و سالم باقی بمانند و بتوانند در راهبرد ضربه دوم واکنش متناسب را به مبداء حمله اتخاذ نموده و ماموریت‌های محوله را به انجام رسانند.

حجت الاسلام صمصامی گفت: اقدامات این چنینی در ارتش، بیش از همه جنبه بازدارندگی دارد زیرا راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی، معمولاً بر ضربه اول و نابودی کامل توان نظامی رقیب در لحظات اول جنگ متمرکز شده و ایجاد پایگاه‌هایی مانند عقاب ۴۴، استراتژی آنها را بی‌اثر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha