شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بادرود

امام جمعه بادرود گفت: عفو رهبری در آزادی زندانیان در مقابل کسانی که به ظاهر خود را دلسوز و نگران زندانیان می‌دیدند عصبانی کرد چرا که نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تجلیل از ارتش مؤمن، انقلابی، مردمی و پیش‌برنده کارهای بزرگ و شگفت‌آور، حادثه ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ را عاملی مهم و موج‌آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن آن سال و همچنان پیشقراول و روحیه ‌بخش در ۲۲ بهمن‌های سال‌های پس از انقلاب دانستند.

امام جمعه بادرود ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار با تبیین هدف اصلی دشمن برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی و از بین بردن آن از طریق ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی، تأکید کردند که مهمترین وظیفه در مقابل این نقشه پلید، حفظ راهبرد وحدت است و به‌ توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن را نشان دادن عظمت و عزت ملت ایران می‌دانند، افزود: ۲۲ بهمن، اوج حرکت پرافتخار ملت ایران و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ ملت ایران است، چرا که مردم در این روز عزت، عظمت و قدرت خود را به دست آوردند.

امام جمعه بادرود، جشن پیروزی انقلاب را همانند خود انقلاب یک پدیده بی‌نظیر دانست و یادآورشد: همچنان‌که انقلاب به اعتراف دشمنان در طول تاریخ انقلاب‌ها حتی نظیر نداشت، بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

حجت الاسلام قاسمی، تصریح کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعکس سالگرد انقلاب‌های کشورهای گوناگون که یک مراسم خشک رسمی و بی روح بعد از گذشت چند سال برگزار می‌شود، در ایران مقتدر اسلامی نه تنها در تهران، مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، حتی در روستاهای دور افتاده هم مردم جشن می‌گیرند.

امام جمعه بادرود، بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و افزود: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در حقیقت لبیک گفتن به امامین انقلاب و روز سیلی زدن به استکبار جهانی خاصه آمریکا و اسرائیل و همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی، تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن روز فریاد علیه استکبار جهانی و روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و روز تجلیل و حمایت قاطع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی، عفو پدرانه مقام معظم رهبری در آزادی محکومین را برای کشورمان خوشحال کننده دانست و افزود: از جمله اخباری که شادی و نشاط را در چهره محکومین در ندامتگاه‌ها به وجود آورد، مسئله عفو پدرانه مقام معظم رهبری بود که خانواده‌هایی که فرزندانشان گرفتار ندامتگاه شده بودند را خوشحال‌ کرد.

امام جمعه بادرود ادامه داد: عفو رهبری در آزادی زندانیان در مقابل کسانی که به ظاهر خود را دلسوز و نگران زندانیان می‌دیدند عصبانی کرد چرا که نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی، از بین رفتن کینه‌ها و کدورات‌ها را آثار عفو و بخشش دانست و تصریح کرد: سنت و سیره پیامبر رحمت عفو و بخشش است و کسانی که از سنت و سیره پیامبر پیروی می‌کنند، باید عفو و بخشش را سرلوحه زندگی خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: علیرغم اینکه در ایام فتنه اغتشاشگران و آشوبگران بدترین شعارها و توهین‌ها را نسبت به امام و رهبری داشتند، اما مقام معظم رهبری با پیام عفو عمومی، پیام اصلی انقلاب را به سراسر جهان ارائه کردند.

امام جمعه بادرود، ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده خوی، ترکیه و سوریه گفت: از خدای متعال برای درگذشتگان این حادثه طلب رحمت و مغفرت و برای صاحبان عزا نیز صبر مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha