چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز / شیبکوه

حوزه / حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: آمریکا و غرب از ایران قوی که منافع آنها را در غرب آسیا به خطر انداخته است می ترسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام رستاخیز امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه بندر چارک در مصلی مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد. اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران آثار و فرصت های جهانی ایجاد کرده است که اگر انقلاب اسلامی آثار جهانی نداشت منافع غرب و آمریکا را در جهان به چالش نمی کشید، هیچ وقت آمریکا ایران را تحریم یا تهدید نمی کرد.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که قدرت آمریکا و غرب را به چالش کشیده است تا جایی که غربی ها اعتراف میکنند آمریکا سالهاست سه کشور را تهدید کننده کشور خودش میداند یکی روسیه که قدرت نظامی دارد و دیگری چین که قدرت اقتصادی دارد و ایران که نفوذ منطقه ای دارد.

خطیب جمعه بندر چارک ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی‌ توانسته است کشور ایران را در کنار روسیه و چین قرار دهد و معادلات قدرت جهانی را عوض کند.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد: آمریکا و غرب از ایران قوی که منافع آنها را در در غرب آسیا به خطر انداخته است میترسد؛ از جمهوری اسلامی ایرانی که توانسته است گفتمان مقاومت را در جهان ایجاد کند هراس دارد.

وی تصریح کرد: مشاور رئیس جمهور آمریکا در دهه ۷۰ اعتراف می کند و می گوید «آیت‌الله خمینی(ره) علیه غرب را با بحران برنامه‌ریزی مواجه کرد. تصمیمات او آنچنان رعدآسا بود که هیچ کس نمی توانست تصمیمات او را از قبل حدس بزند گویا از جای دیگری الهام می گرفت».

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیبکوه بیان کرد: ملت ایران در حالی وارد 44 چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شود که معادلات جهانی را به هم زده است و غرب را به چالش کشیده است به همین دلیل می بینیم غرب از طریق تحریم یا ترور یا تهدید یا ایجاد اختلاف داخلی به دنبال ضربه زدن به این انقلاب و این کشور است الحمدلله بابصیرت رهبری عزیزمان و با همراهی مردم بصیرمان در این زمینه شکست خورده و شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها و خارج شدن از مشکلات و چالش های کشور اطاعت از فرمان ولی فقیه رهبر عزیزمان است.

وی ۲۲ بهمن را به ملت شریف ایران تبریک گفت و یادآور شد: جا دارد از از مسئول ستاد دهه فجر و مسئولین بخش بابت اجرای برنامه ها در این دهه مبارک تشکر و قدردانی کنم و از اقشار مختلف مردم می خواهم که با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد مذهبی و ملی را به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام رستاخیز در ادامه افزود: عفو رهبر انقلاب در ایام ولادت حضرت علی علیه السلام و دهه فجر اقدامی پدرانه و حکیمانه بود که این عفو جلو فتنه منافقین کوردل و ایجاد اختلاف را در بین جامعه گرفت.

وی اظهار کرد: مقامات رژیم غاصب صهیونیستی تلاش دارند در قالب راهکارهای مختلف موضوع عادی‌سازی روابط با ریاض را پیگیری کنند، در حالی که افکار عمومی جهان اسلام علیه این رژیم است و این مسئله باعث شده که ریاض و عربستان سعودی در لبه پرتگاه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha