جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب هراس و عصبانیت دشمنان انقلاب شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: برای شکل گیری حکومت اسلامی خون هزاران شهید ریخته شده و وظیفه امروز ما در صیانت از خون شهدا، دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، افزود: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب هراس و عصیانیت دشمنان شده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایران اسلامی با همت و تلاش جوانان مومن، ولایی و متخصص در عرصه‌های گوناگون در آینده به قدرت اول جهان نزدیک خواهد شد، گفت: با کار و تلاش جهادی همه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی و خدمت صادقانه مسئولان، این مهم محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رونمایی از پایگاه‌های زیرزمینی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش، خاطر نشان کرد: این پایگاه تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران است که هیچ سلاحی قدرت مقابله با آن را ندارد.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جشن عبادت و تکلیف دختران نوجوان یادآور شد: برگزاری این جشن با حضور نورانی رهبر معظم انقلاب در دنیا بی‌نظیر بود.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به عفو برخی زندانیان در این روزها، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان پدری دلسوز و رئوف افرادی که ناآگاه در اغتشاشات شرکت کردند را عفو کردند که این موج عظیمی از خوشحالی خانواده‌ها و زندانیان را در پی داشت.

حجت الاسلام حسینی بر لزوم رفع مشکلات کارخانه نساجی بروجرد تأکید کرد و خواستار پرداخت حقوق به موقع کارگران کارخانه نساجی این شهرستان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha