شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار موحد

حوزه/فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: اخلاص در عمل، توکل به خدای متعال و همت و اراده مضاعف، لازمه توفیق ما در عرصه جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در دومین روز از برگزاری دوره توانمندسازی طلاب بسیجی برای جهاد تبیین با عنوان"والفجر" که به همت بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران در حال برگزاری است، با اشاره به این که امروز در کوران نبرد تفکرات و اندیشه ها و اراده ها قرار داریم، اظهار داشت: بر اساس فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری، برای دفاع از انقلاب و کشور عزیزمان باید نسبت به جهاد تبیین اهتمام مضاعفی بورزیم.

وی افزود: به فضل الهی و با وجود فشار دشمنان و تحریم ها و تحریف ها، ظفر و نصرت الهی با ملت ایران است، اما باید در عرصه جهاد تبیین روز به روز قوی تر شویم.

وی همچنین گفت: این را هم بدانیم که دشمنان هیچ گاه دست از دشمنی علیه ملت ایران برنمی دارند و امروز می خواهند در جنگ روایت ها به ما ضربه بزنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت ما در برخی از عرصه ها، تبعیت از اوامر رهبری است و در جاهایی که به توصیه های ایشان عمل نشده ضربه خورده ایم.

وی گفت: ما در زمینه جهاد تبیین در گذشته کوتاهی هایی داشته ایم اما با همت و اراده مضاعف و در سایه توکل و اخلاص خواهیم توانست کم کاری ها را جبران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha