دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان ساوه و با همکاری بسیج دانشجویی، مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سرهنگ بیاتی معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ساوه برگزار گردید .

در این نشست بیاتی با اشاره به تاریچه دشمنی ایران و آمریکا گفت: تقابل میان غرب و ایران از سوی آمریکا شروع شده و میتوان گفت مشکل آمریکایی ها تنها اسلامی بودن ایران نیست بلکه آنها با اصل استقلال و قوی شدن ایران مخالف هستند.

تقابل و دشمنی غرب و ایران از سوی آمریکا شروع شد

وی افزود: وابستگی در همه‌ حوزه‌ها، مهم‌ترین پیامد نزدیکی و رابطه با کشورهای زورگوست. بنابراین، اکنون که بیش از چهار دهه از قدرت‌های زورگو تبری می‌جوییم، می‌توانیم دستاوردهای آن را در حوزه‌های متعدد مشاهده کنیم. برای نمونه دستاورد حوزه‌ نظامی ـ دفاعی، دستیابی به توان دفاعی راهبردی و بازدارنده است. در حوزه منطقه‌ای: کسب نفوذ منطقه‌ای در سطح راهبردی است؛ آن هم در شرایطی که در منطقه همواره با مانع‌آفرینی‌های متعدد همین مستکبران مواجه بوده‌ایم. دستیابی به پیشرفت‌ در حوزه‌ دانش‌های راهبردی مانند فناوری نانو، فناوری فضایی و سلول‌های بنیادی در حالی که این حوزه‌ها، حوزه‌ انحصاری قدرت‌های بزرگ به شمار می‌آید و اگر از این قدرت‌ها تبری نمی‌جستیم اجازه نمی‌دادند به سمت دستیابی به این دانش‌ها حرکت کنیم. در حوزه‌ اقتصادی ـ رفاهی نیز اقدامات فراوانی صورت گرفته و دستاوردهای خوبی حاصل شده است،‌ اما اگر در این حوزه، مانند سایر حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری نداشته‌ایم، دقیقاً به دلیل چشم دوختن به خارج و اتکا نکردن اقتصاد کشور به استعدادهای بیشمار داخلی و در یک کلام، تبری نجستن از دشمنان بوده است.

در پایان مراسم به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی گروه سرود امامزاده شاهزاده حسین به اجرای سرودهای انقلابی پرداخت.

تقابل و دشمنی غرب و ایران از سوی آمریکا شروع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha