پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
٢٢ بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد در بیانیه‌ای از ملت ایران علی الخصوص مردم شهیدپرور، روحانیون و طلاب یزد برای حضور پرشور و حماسی در جشن یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد در بیانیه‌ای از همه ملت ایران علی الخصوص مردم شهیدپرور، روحانیون و طلاب دارالعباده یزد برای حضور پرشور و حماسی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله ٢٢ بهمن دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النّورِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَی الظُّلُماتِ ۗ أُولٰئِکَ أَصحابُ النّارِ ۖ هُم فیها خالِدونَ" (بقره، ٢۵٧).

"خداوند، ولی و سرپرست کسانی است که ایمان آورده‌اند، آنها را از ظلمت‌ها، به سوی نور بیرون می‌برد. (اما) کسانی که کافر شدند، اولیای آنها طاغوت‌ها هستند، که آنها را از نور، به سوی ظلمت‌ها بیرون می‌برند، آنها اهل آتش‌اند و همیشه در آن خواهند ماند" .

زمانی که بشریت در ظلمت مکاتب التقاطی و مادی، غرق شده بود و می‌رفت که فرهنگ منحط لیبرال دموکراسی غربی، تمام جوامع بشری را در نوردید و دیگر هیچ امیدی به نجات بشریت از این گرداب ظلمانی نبود، خداوند متعال، مردی از سلاله پیامبر رحمت و از تبار ابراهیم برای مردم غیور ایران فرستاد تا با طلوع انقلاب اسلامی در ٢٢ بهمن سال ۵٧، انفجار نور صورت گیرد و دوباره امید "حیات طیبه" به مردم ایران اسلامی برگردد.

اکنون بعد از گذشت ۴٣ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی با رهبری ابر مردی از جنس امام خمینی(ره)، و مردمانی از همان تبار، در حال گذر از پیچ تاریخی است و مقدمات نظم نوین جهانی، فراهم شده است و به ظهور منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج)، نزدیک‌تر شده‌ایم.

امروز، ایران اسلامی، قوی‌تر از دیروز و دشمنان ملت ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار، ضعیفتر از گذشته‌اند و اکنون که به لطف و مدد خداوند متعال و مقاومت جانانه ملت عزیز و صبور ایران اسلامی، در آستانه جشن چهل و چهار سالگی درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران هستیم، حوزه علمیه یزد، همانند همه مردم مقاوم و دور اندیش ایران اسلامی، ثابت قدم و استوار در خط امامین انقلاب، در کنار ملت عزیز ایران به دفاع جانانه از آرمان‌های امام(ره)، شهداء و انقلاب خواهد پرداخت و همه ملت ایران علی الخصوص مردم شهید پرور، روحانیون و طلاب دارالعباده یزد را به حضور پرشور و حماسی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در یوم الله ٢٢ بهمن، دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمة الله

مدیریت حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha