دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
22 بهمن

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهارمین سالگرد طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی بر ملت سرافراز ایران و همه ملت‌های آزاده جهان تبریک و تهنیت باد.

انقلابی که نویدبخش رجعتی مبارک به ارزشهای الهی و اسلامی بود. انقلابی که متکی بر قدرت ایمان ملتی شجاع و مصمم بود. انقلابی که هیبت و هیمنه پوشالی همه قدرت‌های مستکبر دنیا را به سخره گرفت. انقلابی که در هیچ مرز نژادی و جغرافیایی محصور نماند و با تکیه بر شعارهای فطری، وجدان آگاه و بیدار همه مستضعفان و آزادگان عالم را مخاطب پیام بلند وجاودانه خویش ساخت.

دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته در راستای بی اثر ساختن دست‌آوردهای انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و با تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی و محاصره و تحریم اقتصادی، همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بستند.

اما حاصل این کینه توزی‌ها و نفرت‌انگیزی‌ها چیزی جز سرافکندگی بیش از پیش برای دشمنان و قدرت فزاینده و همه جانبه جریان انقلاب و مقاومت نبوده است.

متاسفانه در چند ماه گذشته سرویس جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورهای اروپائی و برخی کشورهای مرتجع منطقه به بهانۀ برخی از ضعف‌های داخل سیستم و با فراخوان عناصر سلطنت‌طلب‌، منافقین و احزاب تجزیه‌طلب با تمام امکانات و با فریب تعدادی جوان ساده دل، جنگ همه جانبه‌ای را در داخل و خارج کشورعلیه انقلاب اسلامی به راه انداختند و بعضی اعتراضات را تبدیل به اغتشاش کرده و لطمات جبران ناپذیری به مردم، امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساختند که اگر هدایت‌های رهبری انقلاب و حمایت‌های امت حزب‌الله و همیشه در صحنه و نیروهای بسیجی و ایثارگر در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نبود، این غائله به این زودی پایان نمی یافت.

مناسب است در اینجا تشکر خود را از رهبری معظم برای عفو مقتدرانه و حکیمانه تعداد نسبتا زیادی از زندانیان فریب خورده بمناسبت ایام الله دهه فجر که موجب الفت بیشتر و آرامش در کشور شد، ابراز داریم.

آنچه که گاه آزردگی این ملت شریف و بزرگوار را به دنبال دارد، گرانی و تورم افسار گسیخته، فاصله طبقاتی ومشکلات فرهنگی واجتماعی می‌باشد که فعالیت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ضمن دعوت همه مسئولان به حرکت در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، همه اقشار و مسئولان را به وحدت حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) دعوت نموده و همگان را به شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت می‌نماید.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

۲۰بهمن۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha