شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: هر زمان به حضور مردم نیاز بوده این حضور به بهترین شکل به منصه ظهور درآمده و امسال نیز مردم با حضور خود در این راهپیمایی، انقلاب اسلامی و کشور را در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی بیمه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در دیدار با حجت الاسلام جباری رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: مردم ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که پس از ۴۴ سال شادابی و شور اوایل انقلاب خود را حفظ کرده و در طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به اهداف عالی انقلاب همواره پایبند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: هر زمان به حضور مردم نیاز بوده این حضور به بهترین شکل به منصه ظهور درآمده و امسال نیز مردم با حضور خود در این راهپیمایی، انقلاب اسلامی و کشور را در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی بیمه خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: به برکت این نعمت‌هایی که خداوند احسان کرده، ایران و ملت ایران به عنوان الگو در جهان مطرح شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: نظام ما، یک نظام جهانی است و همه مستضعفان دنیا و مردمانی که اهل دین، عقل، وجدان، تقوا، بصیرت و فهم هستند از این نظام‌ تبعیت می‌کنند و مستضعفین جهان در راستای دفاع از نظام اسلامی همواره پیشتاز هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی از آن مردم است و خود مردم پشتوانه این انقلاب هستند و ان‌شاءالله به کوری چشم معاندین انقلاب، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام جباری نیز گزارشی از برنامه‌های عقیدتی نیروی انتظامی استان قزوین ارائه کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha