دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حیدره خواه

حوزه/ رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از مردم انقلابی این استان، به‌ ویژه هیأت‌های مذهبی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، محمد مهدی حیدرخواه رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از مردم انقلابی این استان، به‌ ویژه هیأت‌های مذهبی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن پیام رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

《وَ کَمْ قَصَمْنا مِنْ قَرْیَةٍ کانَتْ ظالِمَةً بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ‌》

چه بسیار مناطق آباد ستمگری را که ما درهم شکستیم، بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد و به این ترتیب باطل محو و نابود می‌شود»

انقلاب اسلامی را باید درست تعریف کرد

انقلاب اسلامی را باید همچون درختی دید که از روز اولِ مبارزه‌ حق و باطل در این هستی، ریشه‌ آن جوانه زده است.

این درخت تا به امروز هم اتفاقات خوب و افراد صالح و رشد مثبت به خود دیده و هم ناملایمات و آفاتِ زیادی را تجربه کرده است.

از تحریم و نفوذ و خیانت و سکوت خواص و سستی مردم و کارشکنی برخی مسئولین بگیرید، تا فقر و تحریف و کشتارِ سراسری انقلابیون و شهید کردن بزرگان این انقلاب را.

انقلاب اسلامی همچون یک مسیر سالم و مقدس است که افراد ناسالم و اتفاقات ناگوار بر آن هجوم می‌آورند و قصد به انحراف کشیدن آن را دارند، اما در نهایت این حق است که بر باطل پیروز می‌شود.

انقلاب را درست تعریف کنیم تا وظیفه‌ امروزِ خود در حفاظت از درخت انقلاب را به درستی تشخیص دهیم، لذا هر نوع تردید افکنی در مبانی و هنجارهای اسلامی، موجب اختلاف و گسست می‌شود که رهبر حکیم و دانا و آگاه به مسائل زمان ما آن را به شدت نهی نموده‌اند.

بیست و دوم بهمن امسال ان‌شاءالله به توفیق الهی بنا بر توصیه‌ رهبر معظم انقلاب به آحاد مردم که فرمودند: سعی کنید این راهپیمایی را، این روز بزرگ را، این حرکت باشکوه را، مظهر اتحاد ملی و وحدت ملی قرار دهید و این پیام را بطور صریح به دشمن برسانید که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی، تلاش خنثی شده‌ای است.

لذا از آحاد مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا هیات‌های مذهبی، به جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت با دیگر سال‌ها دعوت به عمل می‌آید.

محمد مهدی حیدرخواه

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha