جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: در سایه لطف و نصرت الهی به عینه می بینیم که امروز بیش از هر زمان دیگری پیام های انقلاب اسلامی ابعاد جهانی پیدا کرده است.

محمدصادق خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که با وجود همه دشمنی ها و فشارها و تحریم ها، انقلاب اسلامی چهل و چهارمین جشن پیروزی خود را در ایام الله دهه فجر برگزار می کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که به تعبیر برخی از کارشناسان و صاحب نظران بین المللی، شبیه هیچ یک از انقلاب های بزرگ دنیا نیست و شاخصه ها و مؤلفه هایی دارد که همچنان باید درباره هر یک از آن ها ساعت ها به بحث و نظر پرداخت.

وی افزود: این انقلابی است که برآیند آن جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر است؛ انقلابی که البته فقط مختص جغرافیای ایران نیست و ابعادی جهانی دارد و امروز بیش از هر زمان دیگری ابعاد جهانی آن هویدا شده است.

خرسند با بیان این که مردمی بودن، هویت استقلال طلبانه و ضداستکباری از جمله مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی است، گفت: فشارهای شدید اقتصادی، جنگ تحمیلی، ترورهای کور و در حال حاضر هم جنگ هیبریدی تمام عیار نشان می دهد امام خمینی(ره)، خیلی دقیق نقشه و توطئه فراماسونرهای یهودی را بر هم زده است و لذا اگر بخواهیم درباره راز مانایی انقلاب اسلامی صحبت کنیم باید به سه ضلع اصلی مردم، رهبری و نصرت الهی اشاره کنیم.

پژوهشگر علوم سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب در یک نقطه اشتراک نظر دارند و آن هم این که این انقلاب نباید تکثیر شود و لذا به دنبال تشدید فشارها هستند تا به زعم خود یا شاهد براندازی نظام جمهوری اسلامی باشند و یا این که به تغییر ماهیت آن کمک کنند.

وی بیان داشت: صدالبته براندازی به دلایل گوناگونی در ایران ممکن نخواهد بود، اما تغییر ماهیت ممکن است. مانند تزریق سم در سیستم و انتظار برای تأثیر سم. سمی مانند بی حجابی و بی تفاوتی سیستمی نسبت به آن. سمی که به تدریج به تمام ارکان نظام رسوخ می کند و جلو می آید. از برداشتن روسری می رسد به شلوارها و دامن های کوتاه و قطعاً به اینجا نیز ختم نخواهد شد.

خرسند افزود: واقعیت انکارناپذیری که وجود دارد این است که دشمن تغییر ماهیت را هدف قرار داده و به نظر می رسد در برخی زمینه ها به نتایجی نیز دست یافته است و این لزوم هوشیاری بیشتر ما و همه علاقه مندان به انقلاب اسلامی برای مقابله با اهداف و برنامه های دشمن را گوشزد می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • از حواریون باش! CA ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 3
    آیت الله میرباقری فرمودند «سعی کن از حواریون باشی» (7minutes.ir/wp-content/uploads/2021/12/Mirbagheri-30.mp3)! ﷽. 🔸يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ كَمَا قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ لِلْحَوَارِيِّينَ مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ فَآمَنَتْ طَائِفَةٌ مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ وَكَفَرَتْ طَائِفَةٌ فَأَيَّدْنَا الَّذِينَ آمَنُوا عَلَى عَدُوِّهِمْ فَأَصْبَحُوا ظَاهِرِينَ ﴿۱۴﴾ 🔸🔹اي كساني كه ايمان آورده‏ ايد ياوران خدا باشيد همانگونه كه عيسي بن مريم به حواريون گفت: چه كساني در راه خدا ياوران من هستند؟ حواريون گفتند: ما ياوران خدا هستيم، و در اين هنگام گروهي از بني اسرائيل ايمان آوردند و گروهي كافر شدند، ما كساني را كه ايمان آورده بودند در برابر دشمنانشان تاءييد كرديم و سرانجام بر آنها پيروز شدند.🔹 هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی؟ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ (https://www.mmy.ye/287971)! با موسی و عیسی مشارکت بکنید! با مردم مقاومت مشارکت بکنید! موسی انقلاب با چه زبانی بگوید عصای مقاومت که دریا شکافت با اوست؟ سید علی گفت بدانید خدا با ماست! جانم سردار! سردار قاسم سلیمانی گفتند:«چه آمریکا، چه سعودی، چه هر الاغ دیگری نمی‌تواند کاری انجام دهد. آن‌ها در برابر اراده الهی پشیزی هم نیستند.» جانم فدای رهبر، که گفتند (۱۳۹۸) (https://www.leader.ir/fa/media/26566/download):🔺«کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا، به بدیِ دولت سعودی من سراغ ندارم؛ دولت سعودی، هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم ظالم است، هم وابسته است، هم فاسد است. برای این دولتِ این جوری، امکانات هسته‌ای فراهم میکنند؛ اعلان کردند که نیروگاه هسته‌ای برایش میسازند، اعلان کردند که مراکز تولید موشک برایش درست میکنند! آنجا اشکالی ندارد؛ آنجا چون وابسته‌ی به آنها است، چون متعلّق به آنها است، اشکال ندارد که بسازند. حالا البتّه دارند اعلان میکنند، اگر هم بسازند، بنده شخصاً ناراحت نمیشوم؛ چون میدانم که اینها ان‌شاءالله در دوران نه چندان دوری، به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.»🔺 در دوران نه چندان دوری سنصلي في القدس ان شاء الله!🇮🇷🌏🇵🇸 ما انتقام خواهیم گرفت و ما باید به وعده خودمان صادق باشیم! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال!
  • نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ! CA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 3
    ما ناصر ایمان و، ما حامی قرآنیم /ما وارث خون رنگِ، میراث شهیدانیم /بر دشمن طغیانگر، ما شمشیر برّانیم /از ملت اسلام و، از کشور افغانیم! حضرت آقا گفتند مداحی، میراث شیعه است! (https://www.mmy.ye/287978) ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم -در کل 🌏! چند تابعیتی نباشیم! از خط و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی؟ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ! الله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل! 🔸 «لُعِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ عَلَى لِسَانِ دَاوُودَ وَعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ ذَلِكَ بِمَا عَصَوْا وَكَانُوا يَعْتَدُونَ ﴿۷۸﴾»🔸 | 🔹 | آنها كه از بني اسرائيل كافر شدند بر زبان داود و عيسي بن مريم لعن (و نفرين) شدند، اين بخاطر آن بود كه گناه مي‏كردند و تجاوز مي‏نمودند. 🔹موسای انقلاب با چه زبانی بگوید عصای مقاومت که دریا شکافت با اوست؟ آیت‌الله خامنه‌ای گفتند(۱۴۰۰/۰۲/۲۱):«صهیونیست‌ها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند لذا فلسطینی‌ها باید با افزایش قدرت و مقاومت خود، جنایتکاران را به تسلیم شدن و توقف اقدامات وحشی‌گرانه مجبور کنند.» بدانید خدا با ماست! 🇮🇷🌏🇵🇸