شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا/ بندرلنگه

حوزه / امام جمعه بندرلنگه گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی ایران مبارک‌ترین پدیده قرن معاصر است، پدیده‌ای که آرزوی انبیا و ائمه معصومین بوده و به همین خاطر امام راحل فرمودند: «حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و رهبر معظم انقلاب نیز آن را امانت تاریخ انبیا الهی و آرزوی همه اولیا و ائمه دانستند.»

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندر لنگه امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز پیروزی حق علیه باطل و روز امید آفرینی در دل مستضعفان جهان است.

خطیب جمعه شهرستان بندر لنگه عنوان کرد: ۲۲ بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری در حکم عید غدیر است، چرا که در انقلاب اسلامی نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران به صورت عملی تحقق یافت.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا در بخش دیگری از خطبه‌ها به رفتار پدرانه و حکیمانه امام المسلمین رهبر معظم انقلاب در عفو گسترده بازداشت‌ شدگان در اغتشاشات اخیر و فریب خوردگان در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: این اقدام نمادی از حکمت، تدبیر و اقدامی برخاسته از ایمان، تقوا، صبر، بصیرت و محبت پدرانه است که باعث خوشحالی مردم و سرشکستگی دشمنان ایران و ایرانی شد.

وی یادآور شد: بی‌شک انقلاب اسلامی ایران مبارک‌ترین پدیده قرن معاصر است، پدیده‌ای که آرزوی انبیا و ائمه معصومین بوده و به همین خاطر امام راحل فرمودند: «حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و رهبر معظم انقلاب نیز آن را امانت تاریخ انبیا الهی و آرزوی همه اولیا و ائمه دانستند.»

امام جمعه شهرستان بندر لنگه گفت: مردم رکن اساسی این انقلاب‌اند، مردمی که امامشان درباره آنها فرمود: من با جرئت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و ملت کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) و حسین بن علی (ع) می‌باشند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا تصریح کرد: نسل‌های جدید انقلابی‌تر از نسل‌های قبل هستند و قطار انقلاب را تا ایستگاه ظهور با سرعت خواهد رساند و خار و خاشاک‌های طاغوت و استکبار در این مسیر را محو خواهد نمود، چرا که حرف نسل دهه ۸۰ و ۹۰ و ۱۴۰۰ هنوز همان است که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

وی تأکید کرد: هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، شاهد عزتمندی بیشتر ایران و ایرانی هستیم، رونمایی از پایگاه امن زیرزمینی توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از افتخارات دیگر ایرانیان بود.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران به دشمنان این است که، هر بیشه گمان مبر که خالیست، شاید که پلنگ خفته باشد و سراسر ایران دیار پلنگان و شیران است و لذا دشمن نباید ایران را با هیچ کشور دیگری مقایسه کند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا به زلزله شدید در ترکیه و سوریه اشاره کرد و ضمن اظهار همدردی با مردم مسلمان این دو کشور آمادگی ایران و ایرانیان را به هر نوع کمک انسان دوستانه اعلام کرد و گفت: ننگ بر آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر، کسانی که شعار حقوق بشر شان گوش فلک را کر کرده ولی نه تنها برای نجات زن و کودک بیگناه سوری زیر آوار مانده کمک نمی‌کنند، بلکه مانع از ارسال هرگونه ماشین‌ آلات و دیگر کمک‌های کشورهای دیگر به این مردم مظلوم می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha