دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم شریفی

حوزه / حجت‌الاسلام شریفی، رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را بزرگترین دشمنِ اسلام و مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: قتل‌های بی‌شمار و کشتن کودکان و زنان بی‌گناه نشانگر خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندر لنگه شب گذشته در اجتماع باشکوه بانوان شهر بندرکنگ در حمایت از مادران و کودکان بی‌پناه غزه‌ و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد، با اشاره به وعده خداوند درباره نابودی صهیونیست‌ها در قرآن کریم، اظهار داشت: سرسخت‌ترین دشمنان نسبت به کسانی که ایمان آورده‌اند، یهود و مشرکان هستند.

وی افزود: یهودیان در طول تاریخ اسلام همواره رفتاری خشن و دشمنی آشکاری نسبت به رسول خدا(ص) و مومنان داشته‌اند و از هیچ کوششی برای از بین بردن اسلام و مسلمانان دریغ نمی‌کردند.

امام جمعه شهرستان بندر لنگه گفت: صهیونیست‌ها در ۷۰ سال اخیر نیز جنایات زیادی نسبت به مردم فلسطین و سایر ملل مسلمان مرتکب شدند.

حجت‌الاسلام شریفی، رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را بزرگترین دشمنِ اسلام و مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: قتل‌های بی‌شمار و کشتن کودکان و زنان بی‌گناه نشانگر خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب است.

مادران در تربیت نسل جدید استکبار ستیز و مقاوم نقش برجسته‌ای دارند

در این مراسم حجت‌الاسلام شمس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه نیز اظهار کرد: امروز که دشمنان قصد دارند برای کُند کردن جریان تمدن نوین اسلامی، نسل جدید را از این مسیر خارج کنند، زنان ما باید پرچمداران تربیت سربازان آینده باشند.

وی افزود: مادران در تربیت نسل جدید استکبار ستیز و مقاوم در برابر توطئه‌ها، نقش برجسته‌ای دارند، نیروهای با غیرت جبهه مقاومت از دامن مادرانی پرورش یافته‌اند که آنها را از کودکی با عشق جهاد و مقاومت آشنا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha