دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1115483
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
یب

حوزه / هفتمین اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان کاشان همزمان با جلسه شورای اداری در سالن همایش فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، هفتمین اجلاس مجمع عمومی سالیانه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان همزمان با جلسه شورای اداری ظهر امروز با حضور مسئولان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان در سالن همایش فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در این مراسم ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) و ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، اظهار داشت: مجمع بسیجیان شهرستان کاشان با بررسی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در شش کارگروه اجرایی، تحقیقات و فناوری، تربیت و آموزش، فرهنگی، زنان و خانواده و بهداشت و سلامت از ظرفیت نخبگان شهرستان و نماینده دستگاه‌های دولتی و سمن‌های فرهنگی به‌صورت تخصصی نسبت به پیاده سازی راهکار عملیاتی و نظام‌مند در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم تلاش می‌نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی نخبه در شهرستان کاشان، تصریح کرد: اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان با استفاده از ظرفیت نخبگان، قدم‌های بسیار مهمی را در جهت خودکفایی و رفع مشکلات جامعه برداشته است.

سخنرانی امام جمعه کاشان، فرماندار، اعضای کارگروه‌ها، اجرای سرود دفاع از مردم غزه و رونمایی از نخستین دستگاه اکسیژن‌ساز برای اولین بار در کشور توسط نخبگان شهرستان کاشان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha