شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی/ هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت : مدرسه آل بیت بندرلنگه با دارا بودن مدیر و اساتید پر تلاش و زحمتکش و طلاب ساعی  یکی از بهترین مدارس علمیه هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امشب در مراسم جشن میلاد حضرت امیر المومنین (ع) و آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب فارغ تحصیل مدرسه علمیه آل بیت که در مسجد امام حسن عسکری بندرلنگه برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی به استان هرمزگان و شهر بندرلنگه، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین رکنی تولیت مدرسه آل بیت و عضو شورای عالی حوزه علمیه هرمزگان جزو استوانه حوزه علمیه هرمزگان و مدرسه آل بیت و سایر مدارس علمیه استان است که از ظرفیت این عالم بزرگوار بهره می‌بریم.

وی افزود: مدرسه آل بیت بندرلنگه با دارا بودن مدیر و اساتید پر تلاش و زحمتکش و طلاب ساعی یکی از بهترین مدارس علمیه هرمزگان است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: مجموعه تبلیغی هرمزگان و بخشی از جنوب کرمان در امر تبلیغ مدیون مدرسه آل بیت بندر لنگه هستند، چرا که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این حوزه مبارکه به شمار می‌آیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی ادامه داد: طلاب تبلیغی این مدرسه مبارکه در عرصه‌های مختلف دینی و برای نظام اسلامی و انقلاب زحمات فراوانی را انجام داده‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌های مدیر مدرسه آل بیت، بزودی سطح سه تبلیغ در این مدرسه علمیه ایجاد خواهد شد تا شاهد خدمات بیشتری از این مدرسه باشیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: در این مراسم پربرکت که همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) و دهه فجر انقلاب است، تنی چند از سربازان امام زمان (عج) معمم خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha