سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام آذرافروز از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام آذرافروز مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و حوزه علمیه استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن ۱۴٠۱ برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره حدود ۲۵٠ نفر از طلاب ورزشکار در رشته های فوتسال، تیراندازی، شنا، دومیدانی، امادگی جسمانی و تنیس روی میز، شرکت کردند که در پایان از تیم و نفرات برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و فضای سالم و روحیه برادری در بین طلاب اعلام کرد.

وی افزود: اخلاق مداری شعار و محور مسابقات بود و در طول دو روز برگزاری این جشنواره فضایی بسیار برادرانه و صمیمی در بین طلاب حاکم و اخلاق در راس همه ی کارها قرار گرفته بود.

حجت الاسلام آذرافروز ادامه داد: امسال بناست بعد از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون در استان های مختلف منتخبین هر استان برای برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون کشور که در چهار رشته ی فوتسال، آمادگی جسمانی، شنا و تنیس روی میز از ۱۵ الی ۱۹ بهمن در رامسر برگزار می شود، اعزام شوند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: کاروان ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان با نام شهدای روحانی استان متشکل از برگزیدگان رشته های ورزشی مختلف به تعداد ۱۷ نفر به جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون کشور اعزام می شوند.

به گفته حجت الاسلام آذرافروز امسال جشنواره ی ورزشی طلاب و روحانیون خوزستان به اعتراف کمیته ی داوری مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و در پایان این دوره تیم فوتسال مدرسه علمیه امام صادق(ع) باغملک با نام شهدای باغملک توانست در رشته ی فوتسال قهرمان مسابقات شود.

وی در پایان اظهار کرد: جا دارد از زحمات حجت الاسلام پرچم فرمانده ی بسیج طلاب و روحانیون خوزستان و تیم اجرایی که انصافا در طول مدت ثبت نام و برگزاری مسابقات بسیار زحمت کشیدند به طور ویژه تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha