سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند این انقلاب متعلق به مستضعفان است، لذا انتظار داریم که دولتمردان و مسئولان توجه و دلسوزی بیشتری برای حل مشکلات ملت داشته باشند، زیرا مردم ایران مردمانی نجیب، وطن پرست و متدین هستند و این موضوع را به کرار به اثبات رسانده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی را باید رویدادی بزرگ برای احیای دوباره اسلام ناب محمدی دانست.

امام جمعه موقت سنندج گفت: بررسی و شناخت درست زوایای انقلاب اسلامی برای همه ما بسیار واجب است تا خدایی ناکرده تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمنان، به انحراف فکری در این باره کشیده نشویم.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در سخت‌ترین شرایط سیاسی رهبری نهضت ملت ایران در برابر استبداد را برعهده گرفتند و نزدیک به ۲ دهه در مقابل رژیم ستم شاهی مبارزه کردند و در این راه سختی زندان و تبعید را به جان خریدند، ولی چون ایشان برای خدا و اسلام قیام کردند هرگز از مبارزه با طاغوت زمان خویش دلسرد نشدند.

ماموستا راستی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به اینکه توسط خود مردم آغاز، مدیریت و نهایتا پیروز شد را باید یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در جهان معاصر دانست.

امام جمعه موقت سنندج گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند این انقلاب متعلق به مستضعفان است، لذا انتظار داریم که دولتمردان و مسئولان توجه و دلسوزی بیشتری برای حل مشکلات ملت داشته باشند، زیرا مردم ایران مردمانی نجیب، وطن پرست و متدین هستند و این موضوع را به کرار به اثبات رسانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید بیش از گذشته در امور اجتماعی و فرهنگی شرکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به صورت بی‌سابقه‌ای مورد تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته و ترس همه ما این است که تداوم این امر و در مقابل انفعال در داخل، زمینه‌ای برای تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمنان گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha