شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نشست مشترک مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه غرب کشور با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه غرب کشور در تبریز با حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌ها و خدمات مرکز، اظهار کرد: روحیه جهادی و تواضع مدیران و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی از شاخصه‌های مدیریت انقلابی این مرکز است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علائیان، معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از برنامه‌های این معاونت در سطح کشور پرداخت و گفت: طرح هوشمند ارائه خدمات مرکز مهم‌ترین رویکرد برنامه‌ای و اجرایی مرکز برای ارائه خدمات به جامعه هدف است.

همچنین نیکزادیان، مدیر عامل صندوق شجره طیبه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به حمایت‌ها و عنایت‌های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در موضوع ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به طلاب استان اشاره کرد و ابراز داشت: نگاه دلسوزانه و حمایت پدرانه ایشان همواره زمینه توسعه خدمات تسهیلات صندوق مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوده است.

نشست مشترک مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه غرب کشور برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha