شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ی

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب نیاز به حضور مردم و بسیجیان در صحنه های مختلف داریم، تصریح کرد: برخی خواص در حوادث اخیر مردود شدند و با مبتلا شدن به شک و تردید نتوانستند موضع گیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شب گذشته در همایش بسیجیان شهرستان آران و بیدگل، اظهار داشت: آمریکایی ها می گویند اگر دو تا هفت سال آینده نتوانیم در منطقه خاورمیانه مقاومت کنیم شکست ما قطعی خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکایی ها با راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه خاورمیانه به دنبال تامین امنیت رژیم صهیونیستی بودند، تصریح کرد: آمریکا با تحریم های جدید و ایجاد اغتشاش فکر کردند می توانند ایران را مجبور به مذاکره کنند.

وی، عدم همراهی مردم در اغتشاشات را عامل شکست نقشه دشمنان دانست و افزود: دشمن با انفجار، قتل و غارت و ویرانی در اغتشاشات به کمتر از سوریه سازی ایران قانع نبود اما با حضور در صحنه اجازه ندادند سلطه دشمن را دوباره بالای سرخودشان ببینند .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بر لزوم هوشیاری، بصیرت، آگاهی و روشنگری در جامعه تاکید کرد و گفت: مشکلات مردم را درک می کنیم، گرانی داریم، خلف وعده بعضی مسئولان اجرایی را داریم، فشار روی دوش مردم متوسط و پایین در مشکلات معیشتی را درک می کنیم، ولی بنا نیست کل نظام را زیر سؤال ببریم، لذا در فضای حقیقی جامعه نیاز دعوت به حق، صبر و بردباری داریم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب در فناوری های نوین، مهندسی، نانو، سلولهای بنیادی، صنعت هسته ای جزء کشورهای موفق دنیا هستیم، تصریح کرد: ما در قدرت بازدارندگی موشکی در منطقه جزء کشورهای اول هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب نیاز به حضور مردم و بسیجیان در صحنه های مختلف داریم، تصریح کرد: برخی خواص در حوادث اخیر مردود شدند و با مبتلا شدن به شک و تردید نتوانستند موضع گیری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha