شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام تقوی

حوزه / حجت‌الاسلام تقوی گفت: خیلی خوب است که ما میلاد امام علی(ع) را جشن می‌گیریم اما در کنار آن باید ببینیم که چقدر اخلاق، رفتار و کردار، دل‌رحمی و مهربانی، شجاعت، صداقت و فداکاری حضرت علی (ع) را در خود داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان امشب در جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اظهار داشت: قصه ولادت امیرالمومنین(ع)، قصه‌ای با برکت و جزو عجایب تاریخ بشری است.

وی با بیان اینکه خدا در قرآن کریم کعبه را خانه خود می‌داند، افزود: مادر امام علی(ع) آنقدر مورد توجه خداوند قرار دارد که به ایشان اجازه داده فرزندش را در خانه خود به دنیا بیاورد.

حجت‌الاسلام تقوی، با اشاره به اینکه پیغمبر(ص) فرمودند آنچه خوبان همه دارند، علی(ع) یکجا دارد، خاطرنشان کرد: بشر باید به وجود امیرالمومنین(ع) افتخار کند، خیلی خوب است که ما میلاد امام علی(ع) را جشن می‌گیریم اما در کنار آن باید ببینیم که چقدر اخلاق، رفتار و کردار، دل‌رحمی و مهربانی، شجاعت، صداقت و فداکاری حضرت علی (ع) را در خود داریم.

وی با بیان اینکه مردم ما خیلی به حضرت علی (ع) نیاز دارند، گفت: امام(ره) می‌فرمایند، به خدا قسم مردم زمان ما از مردم زمان علی(ع) بهترند، چراکه آن‌ها علی (ع) را دیدند و به ایشان پشت کردند، اما علی(ع) امروز در میان تمام مردم دنیا و حتی غیرمسلمانان عاشق و فدایی دارد.

حجت‌الاسلام تقوی اظهار کرد: باید این حسی که به امیرالمومنین(ع) داریم را تقویت کنیم، این جشن‌ها و شادی‌ها به این معناست که شما محبت علی(ع) را در دل دارید و باید از آن محافظت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha