دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با سلاح "الله اکبر" مستبدترین نظام حاکم در منطقه را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، یادواره شهدای کوی ۹۰ دستگاه دشت آزادگان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ناحیه دشت آزادگان، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار دشت آزادگان شامگاه پنج شنبه در شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر در خصوص برکات انقلاب اسلامی ایران برای اسلام و ملت ایران، اظهار داشت: قبل از انقلاب، جهان به دو گروه طرفداران اتحاد جماهیر شوری و غرب و آمریکا تقسیم شده بود و اسلام در معرض خطر فراموشی قرار گرفته بود.

وی گفت: امام خمینی(ره) بر اساس منطق اسلام ناب محمدی(ص) و تعلیمات اهل بیت (ع) انقلاب اسلامی را پی ریزی کرد و با کمک ملت ایران و خواست پروردگار به پیروزی رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص همت ملت مسلمان ایران، یادآور شد: ملت ایران با دستان خالی و با سلاح الله اکبر براساس منطق اسلام به پا خواستند و فاسدترین و مستبدترین نظام حاکم آن زمان در منطقه را در هم کوبیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران بود که بیداری اسلامی در تمام ملت‌های مسلمان دنیا به وجود آمد و اسلام بار دیگر در سطح جهانی مطرح شد و جانی دوباره گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha