جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
22 بهمن همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

چهل‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور غیرت و صلابت مردان و زنانی است که با ایمان به خدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند و فرزند خلف و صالح ایشان، ذریه حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آن را تداوم بخشید.

آنچه مسلم است توجه مردم بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان به مهمترین اهداف و آموزه‌های امام راحل در راستای تحقق انقلاب است که دهه مبارک فجر را به یک «عید بزرگ مردمی و خجسته» تبدیل کرده است.

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد این عید بزرگ، بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این استان را در کشور مثال‌زدنی خواهد کرد.

لذا از تمامی اقشار و آحاد ملت ولایی استان همدان برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آوریم.

یقینا راهپیمایی ۲۲ بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و حضور حداکثری شما مردم همیشه در صحنه، نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha