پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی/ هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان، از طلاب و روحانیون هرمزگان و مردم همیشه در صحنه و خداجوی هرمزگان برای شرکت در تجمع یوم الله ۹ دی دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی بیانه‌ای را بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

گرامیداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی نماد حمایت از شجره طیبه ولایت فقیه است که مردم ایران زمین در فتنه سال ۸۸ برگی از ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند.

نهم دی، نماد بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی مردمی انقلابی در حمایت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است که با جان مایه محکم دین و اندیشه اسلامی تحقق یافته و برای بقای و حفظ کیان مرز و بوم جانفشانی‌ها و خودگذشتگی‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند.

حماسه یوم الله نهم دی، آری دوباره مردم به انقلاب، فکر و اندیشه اسلامی است و ندای رسای مردم برای ماندگاری آن به دشمنان و از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی و ایادی آنها است.

امروز در گرامیداشت سالروز ۹دی ماه باید هوشیار باشیم، دشمن از درهای مختلفی برای ضربه زدن به حیات جمهوری اسلامی بهره‌گیری می‌کند تا شاید بتواند در راه و حرکت این نظام اختلال ایجاد کرده و در این راه از هیچ توطئه و دسیسه‌ای نیز روگردان نیست و لذا مسئولان و مردم باید بصیرت و آگاهی خود را بیش از پیش بالا ببرند.

در فتنه‌ها مردم ما خوش درخشیدند و در حمایت از انقلاب سنگ تمام گذاشتند، اما بدانند که دشمن در دو کارزار فرهنگی و اقتصادی نیز تحرکاتی دارد که با صبر مردم و کارها و فعالیت‌های به جا و همت و تلاش مسئولان در امور اقتصادی مردم، دندان طعم دشمنان را خواهد کند.

طلاب، روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه هرمزگان بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی و امامین انقلاب، اعلام و همراه با مردم خونگرم، ولایت مدار و همیشه پیشگام در خطه نیلگون خلیج فارس هرمزگان با حضور حماسی خود در تجمع ۹دی برگ زرینی در کارنامه افتخارات خود به ارمغان خواهند آورد.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha