شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نیازی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر روز باید برای ما روز بصیرت و روشنگری باشد، گفت: باید همواره با بصیرت در میدان دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حاضر شویم و هر روز را ۹ دی بدانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در رویداد ۲ روزه تخصصی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی که به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و روشنگری ملت ایران در مقابله با فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بین اینکه ۹ دی روز تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری است، افزود: ۹ دی روز خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و روز خلق حماسه بصیرت و روشنگری ملت مسلمان و ولایی ایران اسلامی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه دشمنان نظام با راه انداختن جنگ رسانه‌ای سعی دارند روحیه انقلابی‌گری در بین ملت ایران را کمرنگ کنند، خاطرنشان کرد: هر چه بوق تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن و تبلیغات شبکه‌های معاند بیشتر شود، ایمان مردم به حقانیت اسلام و نظام جهوری اسلامی نیز بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با بیان اینکه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ ملت این مرز و بوم است، گفت: ۹ دی روز نمایش به موقع بصیرت ملت ایران در دفاع از حقانیت انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه هر روز باید برای ما روز بصیرت و روشنگری باشد، خاطرنشان کرد: باید همواره با بصیرت در میدان دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حاضر شویم و هر روز را ۹ ی بدانیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر حضور باشکوه و حماسی ملت ایران در مراسم یوم الله ۹ دی تأکید و گفت: مردم ایران اسلامی فردا بار دیگر حضور حماسی خود در دفاع از انقلاب و نظام را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha