شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتنه‌ها شاید در ظاهر برای کشور هزینه‌های بسیاری به دنبال داشت، ولی در این فتنه‌ها همه متوجه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، شناسایی عوامل نفوذی و همچنین پشتوانه مردمی این نظام شدیم به طوری که در این توطئه‌ها صف مزدوران و وفاداران به این نظام به خوبی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه حماسه ۹ دی سال ۸۸ را می‌توان از چند دیدگاه مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت: اولین و مهمترین بازخورد این حماسه، بیعت مجدد ملت ایران با نظام و ولایت فقیه بود.

وی افزود: کردستان از همان روزهای آغاز جنگ تحمیلی مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و بیش از ۲۶ هزار شهید در این خطه، جان خود را فدای انقلاب کردند که ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از این شهدا بومی این استان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا امروز دشمنان فتنه‌های بسیاری برای ساقط کردن این نظام پی‌ریزی کرده که آخرین آن اغتشاشات اخیر بود که دشمنان تمام امکانات خود را برای رسیدن به نیات شیطانی خود بسیج کرده بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران با بصیرت و دشمن شناسی خود یکایک فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند که این امری ارزشمند است.

وی بیان داشت: ملت ایران در عمل نشان داده‌ که تا آخر پای این نظام و انقلاب خواهند ایستاد و به دشمنان اجازه نمی‌دهند چشم طمع به این مملکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: ائمه ما تا آخرین لحظه از عمر شریفشان از اسلام راستین و آرمان‌های رسول اکرم(ص)، دفاع و پشتیبانی کردند و بی‌گمان ملت ایران نیز چنین روحیه‌ای دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: فتنه‌ها شاید در ظاهر برای کشور هزینه‌های بسیاری به دنبال داشت، ولی در این فتنه‌ها همه متوجه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، شناسایی عوامل نفوذی و همچنین پشتوانه مردمی این نظام شدیم به طوری که در این توطئه‌ها صف مزدوران و وفاداران به این نظام به خوبی مشخص شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha