شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپاه

حوزه/ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ(نجم/۵)

حماسه یوم الله ۹دی ۸۸ که بساط فتنه و نقشه چند ده ساله استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ احزاب تمام عیاری که برای نابودی اساس انقلاب ترتیب داده بودند، برچید و آرزوها و خواب‌های آشفته‌شان را بی‌تعبیر ساخت، از تاریخی‌ترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انقلاب اسلامی چه مبارزه و جان فشانی‌ها برای سرنگونی نظام طاغوتی و برپایی اولیه‌اش، چه در تمام چهل و سه ساله اخیر که همه ابرقدرت‌های ظاهری دنیا از هیچ نقشه و توطئه‌ای برای ضربه زدن به آن صرف نظر نکرده‌اند، آنچه ضامن و عامل اصلی قوام و پایداری‌اش بوده است، در هم تنیدگی انقلاب وآرمان‌هایش با مردم، پیوند ناگسستنی امام و امت، رشد، آگاهی و حضور میدانی و در صحنه مردم برای دفاع از اساس انقلاب بوده است.

اکنون پس از گذشت ۱۳ سال از آن روز تاریخی، نظام جمهوری اسلام ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و وحدت و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران دارای ثبات، امنیت، عزت و اقتدار مثال زدنی در جهان است که همین امر موجب شده تا دیگر هیچ قدرتی به خود جرأت تعدی و تعرض به آن را ندهد.

همگان دیدند آن هنگام که دشمنان ناجوانمردانه و ذلیلانه اقدام به ترور سردار شهیدمان سرلشکر سلیمانی کردند، داغ سنگینی که بر دل عموم ایرانیان نشست، عشق و عاطفه عمیق ایرانیان نسبت به قهرمان ملی و امت اسلام، فرزند برومند، الگو و تربیت یافته حقیقی انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان را در بهت فرو برد.

حماسه عظیم و بی نظیر تشییع چند ده میلیونی حاج قاسم رحمه الله علیه، قطعا در ادامه مسیر ۹دی و اثبات پیوند در هم تنیده مردم با ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه می‌باشد به طوری که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز، بارها و بارها راز و رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در گرو پیروی از ولایت فقیه می‌دانستند و همگان را بر این امر مهم سفارش می‌کردند.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان، با تجلیل از ملت بصیر، مومن، انقلابی و ولایت مدار استان لرستان به عنوان حماسه سازان ۹ دی که همیشه با همه وجود وفادار به انقلاب و شهدای گرانقدر بوده‌اند، اعلام می‌دارد که در این برهه حساس از تاریخ، مردم و مسئولان باید بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته و با پیروی از سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظلعه العالی)، توطئه‌های دشمنان را خنثی و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی وارد خواهیم کرد که به حول قوه الهی پیروزی نهایی نزدیک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha