جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
زیویار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی از مردم ولایی و انقلابی این استان، برای شرکت در مراسم یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی مردم استان لرستان رابه شرکت در مراسم یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

۹ دی ماه روز میثاق امت با ولایت و یادآور روزهایی است که فرزندان این خاک نقشه‌های استکبار را به خوبی شناخته و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب کردند.

۹دی ماه در تاریخ ایران اسلامی روزهایی را تداعی می‌کند که جبهه جهل، قصد مقابله با تمامیت مردم غیور را داشت و در این راه از کمک اجانب و استکبار نیز بی‌بهره نبود.

تصمیمات نادرست فریب خوردگان همراه با نشانه رفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب تکدر خاطر امت اسلامی شد و دیگر بار پاسخ کوبنده ای که توام با شعور و آگاهی بود از ملت ایران به دنیا منعکس گردید.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب تحرکات کوردلانه بسیاری در مسیر پویایی خود دیده و وقایع اخیر کشور نیز گواهی بر این موضوع است که همگی با بصیرت مردمان مومن و انقلابی این دیار به عدم و نابودی منجر شده است.

شکی نیست وقایع پس از انقلاب درس‌های بسیاری داشته و صد البته عبرت‌های فراوانی برای استکبار و وابستگانش و اگر اندکی تفکر و تعقل در آنان وجود داشته باشد، خواهند دانست که در بصیرت مردم ایران زمین، نمی‌توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، از آحاد مردم بواسطه حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزومند توسعه و آبادانی کشور و سلامتی و توفیق خادمان مردم از درگاه احدیت هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha