دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بندرعباس/ ۹دی

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان به مناسبت هفته بصیرت و ۹ دی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان به مناسبت هفته بصیرت و ۹ دی بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ ۚ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ

و با آنان بجنگید تا هیچ نوع فساد و فتنه [و خونریزی وناامنی] بر جا نماند، و دین [در سراسر گیتی] ویژه خدا شود، پس اگر از فتنه بازایستند [با آنان نجنگید] زیرا خدا به آنچه انجام می‌دهند بیناست. (۳۹ انفال)

بلوغ سیاسی و رشد بصیرت عمومی مردم عزیز و حضور به هنگام در حوادث و فتنه‌ها و داشتن ابتکار در مواجهه با تهاجمات گوناگون دشمنان لجوج و استکباری از آثار پر برکت یوم الله ۹ دی است که این صحنه تاریخی از ملت ایران، اقتدار، اتحاد، عزت و ایمان را به نمایش گذاشت و مردم سالاری دینی را به رخ مدعیان دروغین دموکراسی کشید.

به تعبیر بلند مقام منیع ولایت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ابتکار عمل در فتنه‌ها به دست مردم افتاده و الحمدلله حضور مناسب و به هنگام باعث خنثی شدن توطئه‌ها و حیله‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب شده است.

حضور پرشور مردم در اتفاقات گوناگون بعد از فتنه ۸۸، به ویژه هوشیاری و زیرکی اصناف و بازاریان و آحاد مردم در اغتشاشات اخیر، مصادیق روشن این بصیرت و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی است.

"انگیزه‌هایی وجود دارد برای فراموش کردن و در طاق نسیان گذاشتن این روزهای بزرگ و این حوادث بزرگ، کار می‌کنند و تلاش می‌کنند برای اینکه سوابق تعیین‌کننده و عموماً افتخارآمیز برای انقلاب و دوران دفاع مقدّس و امثال اینها، فراموش بشود، نهم دی را هم می‌خواهند به فراموشی بسپرند، حادثه‌ی عاشورای حسینی را هم ستمگران و ظالمان می‌خواستند نگذارند باقی بماند. (سخنان رهبر معظم در ۱۳۹۳/۱۰/۱۷)"

بسیج اساتید حوزه‌های علمیه استان همدان با گرامیداشت ۹ دی و تجلیل از ملت سترگ ایران عزیز، علاوه بر حضور موثر در مراسمات متناسب با این ایام، از علاقمندان به این مرز و بوم و مردم آگاه و در صحنه دعوت به حضور و تجلیل از این ایام الهی دارد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha