سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1061915
۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از برگزاری پویش جان فدا در این استان همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، معاون فرهنگ، مطبوعات و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: پویش جان فدا در بخش‌های مردمی، کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در پویش جان فدا می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، نقاشی، شعر و کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

معاون فرهنگ، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در بخش هنرمندان هم پویش جان فدا در قالب‌های انیمیشن، موشن گرافی و موسیقی برگزار می‌شود.

روانشاد با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فوق به شماره ۰۹۳۵۹۵۵۴۶۸۶ در پیام رسان ایتا ارسال کنند، یادآور شد: در پایان در هر بخش به ۱۰ اثر برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: آثار شرکت کنندگان پویش در صفحه جان فدا به آدرس @janfadalorestan در پیام‌رسان‌های ایرانی ایتا، بله و روبیکا منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha