شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عزتی

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه بصیرتی ویژه دانش آموزان مدارس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، امروز در جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان که در محل سالن اجتماعات بسیج دانش آموزی استان برگزار شد، با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: ۹ دی روز تجدید میثاق امت با ولایت ولایت است و باید تلاش کنیم یوم الله ۹ دی باشکوه خاصی در مناطق مختلف استان برگزار شود.

وی به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اجرای اهداف این سند در مدارس استان آغاز شده و انتظار می‌رود معلمان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت با دقت در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف سند تحول بنیادین تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدرسه محوری را از اولویت‌های مهم سند تحول بنیادین برشمرد و خاطرنشان کرد: معلمان باید در راستای اشاعه تریت دینی و قرانی دانش آموزان همت خود را بکار گیرند.

عزتی از برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه بصیرتی و جهاد تبیین ویژه دانش آموزان مدارس لرستان خبر داد و گفت: از شورای راهبردی بسیج هم انتظار می‌رود در زمینه‌های علمی آموزشی، پاسخ به شبهات، شناخت مشکلات و مسائل آموزش و پرورش، ارائه راهکارها و آسیب شناسی فضای مجازی به یاری آموزش و پرورش بشتابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha