دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش سلوک انقلابی

حوزه/ همایش بزرگ حوزویان خراسان به مناسبت گرامیداشت یوم‌ الله نهم دی با عنوان «سلوک انقلاب و بصیرت ماندگار»، صبح امروز در مدرسه علمیه عالی نواب با حضور پرشور طلاب، روحانیون و فضلای حوزه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، همایش بزرگ حوزویان خراسان به مناسبت گرامیداشت یوم‌ الله نهم دی با عنوان «سلوک انقلاب و بصیرت ماندگار»، امروز در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حماسه بی‌نظیر و به یاد ماندنی ۹ دی ماه، نقطه عطفی ماندگار در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی، روز تجلی امدادهای غیبی الهی و روز بارش لطف و رحمت خداوند متعال بر صبر و بصیرت ملت انقلابی ایران است، سالروز حماسه نهم دی ماه امسال همزمان، با ایام شهادت صدیقه طاهره، حضرت زهرا(س)، فرصت مغتنمی در تبیین بصیرت فاطمی است.

صحن مدرسه علمیه عالی نواب امروز میزبان حضور پرشور طلاب، روحانیون و فضلای حوزه علمیه خراسان، اساتید و علمای اعلام و مفتخر به حضور چهره‌های برجسته استان شد که حضور خود را لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در باب جهاد تبیین دانستند و آمدند تا حضورشان، اعلام آمادگی برای انجام رسالت در لباس سربازی امام زمان(عح) باشد.

سرداران جهاد تبیین، امروز یکپارچه آمدند تا نشان دهند در برابر شبهات فکری بدخواهان ایستادند و اگر جنگ آن روز گلوله بود و تفنگ، این روزها در تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمنان، با بصیرت و اقتدار در میدان حضور دارند.

مداحی دلنشین حاج میثم مطیعی در ایام حماسه پرشور و شعور نهم دی ماه، که مدرسه را معطر به نوای گرم اهل بیت(ع) و به یاد حادثه ۹ دی بعنوان یک حادثه ماندنی در تاریخ کرد، از دیگر برنامه‌های این مراسم پرشکوه بود.

شایان ذکر است، سربازان امام زمان(عج)، طلاب و حوزویان بصیر خراسان، در ادامه این برنامه پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را تشییع و حاضران با این شهید عزیز تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha