جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از مردم استان برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد تا حضوری گسترده داشته باشند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان و روز وحدت انسان‌های آزاده و عدالتخواه و روز ستیز بی‌امان با ظلم و بیداد است.

روز قدس این یادگار امام راحل عظیم الشأن، امروز به یک باور عمیق و به شاخص و شعار نظام اسلامی ما تبدیل گشته، ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

حرکت و قیام آزادگان جهان در حمایت از قدس به‌عنوان قبله اول مسلمانان و نیز مردم مظلوم فلسطین در این مقطع کنونی با استمرار همان صلابت و تدبیر امام راحل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر رفته و آنرا به سر منشأ جریانی جهانی بدل کرده است.

امروز در سایه بیدارگری‌های ایران اسلامی، دنیا دریافته است که ملت فلسطین اگرچه هنوز مظلوم است، اما تنها نیست و دریافته که اسرائیل رژیم کودک کش، دشمن بشر و دولت ترور است، دولتی که در بزرگداشت جنایت‌هایش فریاد شادی سر می‌دهد و به آن افتخار می‌کند، رژیمی جعلی که افزون‌خواهی‌اش، نه‌تنها برای جهان اسلام، بلکه برای تمام بشر خطرساز است.

از مردم روزه دار و شهید پرور استان لرستان درخواست می‌کنم، در لبیک به ندای امامین انقلاب همراه با امت اسلامی و ملت شریف ایران، با گام‌هایی استوار و مشت‌های گره کرده، در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و برائت و تنفر خود را از کانون قتل و فساد در روی زمین اعلام نمایند.

حضور پرشور آحاد مردم، اقشار مختلف، خصوصا جوانان انقلابی و حزب الهی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس، نوید دهنده متلاشی شدن پیکره نحس رژیم غاصب صهیونیست و آزادی قدس و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و رسیدن به صلح جهانی خواهد بود.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

«سید احمدرضا شاهرخی»

(۲۴ فروردین ۱۴۰۲/ برابر با ۲۲ رمضان ۱۴۴۴)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha