یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ بلال شعبان و شیخ عبد الله جبری

حوزه/ شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی و شیخ عبدالله جبری جنبش امت لبنان با احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین و لبنان دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی و شیخ عبدالله جبری جنبش امت لبنان با احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین و نماینده این جنبش در لبنان دیدار کردند.

این دو روحانی لبنانی بر همبستگی کامل با جنبش جهاد اسلامی پس از تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها و کشتار فجیع سه رهبر این جنبش و خانواده های آنها که منجر به شهادت ۱۳ شهید و ۲۰ مجروح شد، تأکید کردند.

حاضران در این دیدار بیان داشتند: تجارب مقاومت ثابت کرد که شهادت رهبران مقاومت، عزم، استقامت، صلابت و شجاعت آن را در مسیر جهادی خود افزایش می دهد و انگیزه اجماع نیرو و آمادگی برای مقابله و شکست دشمن و وحدت میدان ها و شمشیر قدس را بر می انگیزد و آنها دو درس در مسیر جهادی مقاومت هستند.

آنها تأکید کردند: رهبران و فرماندهان شهید همچون همرزمان پیش از خود، چراغانی خواهند بود که راه طولانی رزمندگان مقاومت که پر از چالش ها، فداکاری ها، شهدا، مجروحان و اسیران است را روشن می کنند و پایان آنها ناگزیر پیروزی حتمی و نابودی دشمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha