یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1087318
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
همایش یاد یاران

حوزه / امام جمعه شهرستان بیجار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال ۸۸ به شهرستان بیجار ۳ عنصر مهم وحدت، حضور و بصیرت را لازمه جامعه اسلامی دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، همایش بزرگ «یاد یاران»، مصادف با سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار، شب گذشته با حضور استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس، امام جمعه بیجار و جمعی از مسئولان در این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی خورشیدی امام جمعه بیجار اظهار داشت: از تقارن این همایش با چهاردهمین سالگرد ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار باید به نحو احسن استفاده کنیم. معظم له از مجاهدت‌های مردم دلاور و غیور بیجار نام بردند و فرمودند در طول تاریخ این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها ماندگار خواهد بود و آن هم به برکت رسالت خاندان پیامبر عظیم و شأن اسلام(ص) و به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: یکی از محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شهرستان بیجار اشاره به ۳ عنصر اصلی در زمینه اتحاد و وحدت در استان کردستان بود.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه مسئله اول اتحاد و دومین مسئله حضور بود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، شنیده می‌شود اهالی این شهرستان مهاجرت می‌کنند، این خلاف حضور است و بنده هم در این زمینه تقاضا می‌کنم زمینه کار، زمینه تولید، زمینه اشتغال را در این شهرستان به وجود بیاورید تا جوانانی که از این شهرستان مهاجرت می‌کنند، برگردند و در این شهر خدمت کنند.

وی با بیان اینکه عنصر سوم از نگاه رهبر معظم انقلاب، مسئله آگاهی و بصیرت بود، یادآور شد: چه زیبا امیرالمومنین(ع) فرمودند، کسی که در کمک‌رسانی به ولی خودش کوتاهی کند و خواب بماند با لگد دشمن بیدار می‌شود و لذا ریشه این بینش و بصیرت را باید در این سخن بجوییم و پیدا کنیم که مرتبه اول بصیرت در شرایط فتنه، تشخیص حق از باطل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha