پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 906632
۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ احمد القطان با احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان دیدار کرد و درگذشت رمضان عبدالله شلح را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان با احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان دیدار کرد و درگذشت رمضان عبدالله شلح را تسلیت گفت و با تمامی جنبش های جهاد، به ویژه فلسطین تجدید پیمان کرد.

وی در این دیدار گفت: درگذشت رمضان عبدالله خسارت بزرگی برای امت بود، امّا وجود رهبران حکیم و مجاهد و مجاهدان فلسطین آن را جبران می کند و ما نه تنها به جنبش جهاد اسلامی، بلکه به تمامی جنبش های مقاومت در جهان ایمان داریم.

شیخ القطان اشاره کرد: هدف مقاومتِ لبنان، حمایت از لبنان و لبنانی ها و مشارکت در آزاد سازی مقدسات و تمامی اراضی غصب شده مسلمانان است، به همین خاطر فلسطین را قطب نما می دانیم و هدف همه ما این است که با پیروزی وارد فلسطین شویم و فلسطین را از دریا تا رودخانه پس بگیریم.

روحانی اهل سنت لبنان ادامه داد: با برادران فلسطینی تجدید پیمان می کنیم که فلسطین مسئله اساسی و مرکزی باشد که از آن دفاع می کنیم و برای آزادی آن تلاش می کنیم. ما در لبنان همچنان که آن را آزاد کردیم و دشمن صهیونیستی را بیرون راندیم، مطمئن هستیم که مجاهدان فلسطینی قدرت بالایی در بیرون راندن این دشمن خواهند داشت و تمامی آوارگان به فلسطین بازخواهند گشت.

شیخ القطان در پایان تصریح کرد: آنها به دنبال عادی سازی روابط، یهودی سازی قدس و غصب فلسطین هستند، امّا اراده آنها بالاتر از اراده خداوند متعال نیست و ما به خداوند اطمینان داریم و این جنبش های مجاهد تمامی طرح های عربی، صهیونیستی و آمریکایی را با شکست مواجه خواهند کرد.

عطایا: تنها راه آزادی فلسطین همان راه مقاومت است

احسان  عطایا از شیخ القطان استقبال کرد و گفت: رمضان عبدالله توانست مسئله فلسطین را تقویت کرده و آن را با پروژه اسلامی مرتبط سازد. وی همچنین توانست تأثیر بزرگی در راه آزاد سازی فلسطین و راه مقاومت به جای بگذارد.

وی ادامه داد: تنها راه آزادی فلسطین همان راه مقاومت است؛ چراکه دشمن در پی ضربات مقاومت جنوب لبنان را ترک کرد و دشمن صهیونیستی تنها زبان زور و سلاح را می فمهد، نه زبان دیپلماسی و مذاکرات.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha