پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار علمایی در رد عادّی سازی روابط با دشمن و حمایت از فلسطین و مقاومت

حوزه/ جنبش "اصلاح و وحدت"، جنبش "امت"، جمعیت "قولنا و العمل" و جنبش "توحید اسلامی" نشستی علمایی گسترده با عنوان "رد عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و حمایت از فلسطین و مقاومت" در مرکز جنبش اصلاح در منطقه عکار لبنان برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش اصلاح و و حدت، جنبش امت، جمعیت قولنا و العمل و جنبش توحید اسلامی نشستی علمایی گسترده با عنوان "رد عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و حمایت از فلسطین و مقاومت" در مرکز جنبش اصلاح در منطقه عکار لبنان برگزار کرد.

در این مراسم ابتدا آیاتی از قرآن کریم تلاوت شد و سپس شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت سخنرانی کرد و گفت: دشمن این امت، صهیونیسم و آمریکاست و این دشمنی را ما به وجود نیاوردیم، بلکه صهیونیسم و یهود زمانی که به مقدسات ما تعرض کردند این دشمنی را به وجود آوردند.

وی گفت: مسئله قدس زمانی به پایان می رسد که از دست صهیونیست ها آزاد شود و آن مسئله ای است که قلوب مسلمانان و اعراب به یاد آن زنده است.

شیخ عبد الرزاق ادامه داد: ما مطمئن هستیم که قدس و تمام خاک فلسطین آزاد خواهد شد و به آغوش امت باز می گردد و سیاست تهدید و تحریم آمریکا، ملت فلسطین را به زانو در نخواهد آورد و ما خواستار حمایت مالی، تسلیحاتی و رسانه ای از مقاومت هستیم و اینکه همگی به مسئولیت خود در قبال قدس و فلسطین عمل کنند.

شیخ عبد الله جبری در سخنانی گفت: ملت فلسطین ملتی پایدار است و خواری و تسلیم را نمی پذیرد و مسئله فلسطین را به کسی نمی فروشد، امّا متأسفانه برخی از رؤسا و حکام عرب با مسئله فلسطین تجارت می کنند و آن را  می فروشند و به عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی دعوت می کنند.

شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل گفت: دشمن ما یکی است و ما در لبنان در کنار حزب الله هستیم و فلسطین در وجدان ما باقی می ماند.

وی افزود: سید حسن نصر الله بین مردان مقاومت در فلسطین و لبنان فرقی نمی گذارد و هر دو را دوست دارد.

شیخ بلال شعبان دبیر کل جنبش توحید اسلامی در پایان گفت: ملت فلسطین با پایداری خود، پایتخت ها، آبرو ها و مقدسات ما را حفظ کرده است و ما باید در این روز ها نسبت به آن وفادار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha