پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان

حوزه/ شیخ ماهر عبد الرزاق فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت و به بخشش، صدقه دادن و یاری رساندن به فقرا و نیازمندان در این ماه دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با صدور بیانیه ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت و به بخشش، صدقه دادن و یاری رساندن به فقرا و نیازمندان در این ماه دعوت کرد.

ماه رمضان، ماه وحدت، مدارا و آشتی جهان اسلام است

وی اشاره کرد: پیام ما به جهان اسلام این است که ماه رمضان، ماه وحدت، مدارا و آشتی برای مقابله با چالش ها و توطئه هایی است که علیه امت صورت می گیرد.

شیخ عبد الرزاق خواستار کنار گذاشتن اختلافات و کینه ها و دوری از فتنه انگیری شد و بر گفتگو و همگرایی برای حق اختلافات تأکید کرد.

عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، خیانت و خنجری مسموم در قلب امت است

رئیس جنبش اصلاح و وحدت بر ایستادگی خود در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن در آزادسازی قدس و تمامی فلسطین تأکید کرد و جهان عربی و اسلامی را به یاری ملت فلسطین در آزاد سازی سرزمین خود دعوت نمود.

وی پروژه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را خیانت و قرار گرفتن در صف دشمن علیه امت و مقدسات آن دانست و آن را خنجری مسموم در قلب امت توصیف کرد.

لزوم تسریع در تشکیل دولت جدید لبنان

شیخ عبد الرزاق میشل عون رئیس جمهور، نبیه بری رئیس مجلس و سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان را به تسریع در تشکیل دولتی اصلاحگر که اموال به غارت رفته را بازگرداند و جلوی فساد را بگیرد و مانع هدر رفتن بیت المال شود، دعوت کرد و گفت: در غیر این صورت کشور در آستانه فاجعه و آشوب بزرگ قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha