جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان

حوزه/ شیخ ماهر عبد الرزاق تأکید کرد: در برابر کسانی که سرزمین ما را اشغال می کنند و به کشور ما تجاوز کرده و ما را مورد تحریم قرار داده و عرصه را بر ما تنگ می کند، بی طرفی معنی ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان گفت: عید حقیقی روزی است که ما وحدت خود را به دست بیاوریم؛ چراکه قدرت امت و وطن تنها با وحدت، کنار گذاشتن اختلافات و فتنه ها، دراز کردن دست یاری به سوی نیازمندان و تحکیم پل های ارتباطی و گفتگو میان اعضای وطن و امت، کامل می شود.

وی با بیان اینکه اختلافات و درگیری ها میان احزاب و قدرت های سیاسی، این کشور را از بین خواهد برد و چیزی از آن باقی نخواهد ماند، از همگی خواست برای نجات کشور و حل تمامی اختلافات و مقابله با چالش ها و سرنگونی توطئه های صهیونیستی و آمریکایی به گفتگو و تقریب دیدگاه ها روی بیاورند.

بی طرفی در برابر اشغالگران و تحریم کنندگان معنی ندارد

شیخ عبد الرزاق تأکید کرد: در برابر کسانی که سرزمین ما را اشغال می کنند و به کشور ما تجاوز کرده و ما را مورد تحریم قرار داده و عرصه را بر ما تنگ می کند، بی طرفی معنی ندارد.

جهان عرب بدون مقاومت هیچ ارزشی ندارد

رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در خصوص فلسطین با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین و آزادی قدس و تمامی فسلطین در اولویت ما باقی خواهد ماند، افزود: پروژه مقاومت، پروژه ای است که در آن زندگی، کرامت و عزّت امت و میهن است و جهان عرب بدون مقاومت هیچ ارزشی ندارد؛ چرا که مقاومت از مسائل به حق امت از جمله فلسطین دفاع می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha