جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عضو المكتب السياسي لحركة حماس خليل الحية

حوزه/ خلیل الحیه نایب رئیس جنبش حماس با بیان اینکه رژیم اسرائیل از عادی سازی روابط کشور های عربی برای گسترش خود در منطقه سوء استفاده می کند، نسبت به گسترش روند عادی سازی روابط هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خلیل الحیه نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل از عادی سازی روابط کشور های عربی برای گسترش خود در منطقه سوء استفاده می کند، نسبت به گسترش روند عادی سازی روابط عربی و اسرائیل و پیوستن کشور های دیگر هشدار داد.

فلسطین به مقاومت خود در راه آزادی سرزمین ادامه می دهد

وی در همایش مجازی "مسلمانان و مسیحیان در مقابله با عادی سازی روابط با  اسرائیل" که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: عادی سازی روابط با اسرائیل، خیانت و خنجری بر پهلوی ملت فلسطین است و فلسطین و ملت آن به مقاومت خود در راه آزادی سرزمین ادامه می دهد. فلسطین تن به شکست و عقب نشینی نمی دهد و با مردان و مقاومت خود مخالفت رژیم اشغالگر است.

عضو ارشد جنبش حماس تأکید کرد: دولت آمریکا با سوء استفاده از مشغولی امت به اختلافات داخلی، به دنبال گسترش رژیم اشغالگر در منطقه است و از حکام عربی می خواهد که از طریق عادی سازی روابط دست یاری به سوی رژیم دراز کنند.

الحیه ادامه داد: عادی سازی روابط برخی از حکام عربی با اشغالگران برای نجات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و سیاستمداران آن از گرداب و نجات آمریکا از شکست انجام می گیرد.

اشغالگران به دنبال برپایی دولت فلسطین و بازگشت آوارگان نیستند

وی با اشاره به اینکه حکام شکست خورده عرب از طریق عادی سازی روابط با اسرائیلِ بحران زده می خواهند حکومت خود را به حساب مسئله فلسطین تثبیت کنند، گفت: اشغالگران به دنبال برپایی دولت فلسطین و بازگشت آوارگان نیستند، بلکه می خواهند به یهودی سازی قدس و مقدسات ادامه دهند و جنایت بیشتری مرتکب شوند و به کشتار و ویرانی همه چیز ادامه دهند.

نایب رئیس جنبش حماس، از حکام کشور های عربی خواست همچون گذشتگانشان به یاری ملت فلسطین روی بیاورند.

شایان ذکر است که امارات و اسرائیل در ۱۳ آگوست و بعد آن بحرین در ۱۱ سپتامبر روابط خود را با اسرائیل عادی و به تعبیر دقیق تر علنی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha