جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خضر حبیب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ خضر حبیب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ملت امارات را به قیام برای متوقف کردن انواع عادی سازی روابط را اشغالگران صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خضر حبیب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ملت امارات را به قیام برای متوقف کردن انواع عادی سازی روابط را اشغالگران صهیونیستی دعوت کرد.

وی به خبرنگار پایگاه خبری العهد در فلسطین اشغالی گفت: پرواز هواپیمای رژیم اشغالگر صهیونیستی به کشور  امارات عربی برای امضای توافقنامه صلح، به معنی تسلیم بدون هزینه است.

عضو ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: این توافقنامه صلح نیست، بلکه چک تسلیم است که حکام امارات بدون هیچ هزینه ای آن را امضا می کنند.

حبیب انجام اولین سفر عادی سازی روابط بین رژیم امارات و رژیم اشغالگر قدس را خطرناک توصیف کرد و گفت: این اقدام در تاریخ ثبت خواهد شد و روز سیاهی برای امت عربی و اسلامی به شمار می رود.

عضو جنبش جهاد با بیان اینکه ما از امضای این توافقنامه تعجب نکردیم و برای ما غیر منتظره نبود، گفت: ما طبیعت و عادت رژیم ها را می دانیم. این رژیم ها ساخته استعمار است و به وجود آمده تا به استعمارگران و طمع های آن در منطقه خدمت کند و این نوعی وظیفه برای آن به شمار می رود.

خضر حبیب بیان داشت: ما بر رژیم های عربی تکیه نمی کنیم، بلکه تکیه ما به ملت هایمان است؛ به همین خاطر ما از ملت امارات و ملت های امت می خواهیم قیام کنند و در برابر این ویرانی که رژیم های عربی به وجود می آورند، بایستند.

شایان ذکر است که اولین پرواز رژیم اسرائیل به ابوظبی پایتخت امارات برای امضای توافقنامه صلح انجام گرفت که با واکنش رهبران فلسطینی مواجه شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای این اقدام را خنجری در پهلوی ملت فلسطین و خیانت به مقاومت و توطئه علیه آن توصیف کرد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان نیز فرود هواپیمای اسرائیل در امارات را بسیار دردناک دانست و آن را نقض مسئله نبرد عربی- اسرائیلی توصیف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha