جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/گردان های حزب الله عراق گفتند: فلسطین مسئله تمامی مسلمانان است و هر کس گمان می کند با امضای توافقنامه می تواندآن را حذف کند، متوهم است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر سیاسی گردان های حزب الله عراق در خصوص توافقنامه عادی سازی روابط بحرین با رژیم اسرائیل بیانیه ای صادر کرد و گفت: این مسئله مقدس، تنها به ملت فلسطین اختصاص ندارد، بلکه مسئله تمامی مسلمانان است و هر کس گمان می کند با امضای توافقنامه و معامله ها با رژیم های مزدور که تنها نماینده خود هستند، می تواند مسئله فلسطین را حذف کند، متوهم است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شیوخ حاشیه خلیج فارس بعد از اینکه نقاب دروغین از چهره زشت خود برداشتند، یکی پس از دیگری با خواری و ذلّت در مقابل صهیونیست ها سر خم کرده و تسلیم می شوند و در منجلاب خیانت و ننگ فرو می روند.

یقیناً این رژیم های مزدور برای خود اختیار تصمیم گیری مستقل سیاسی ندارند و با اشاره و دستورات اربابان خود در کاخ سفید حرکت می کنند و آنها هر طور که بخواهند این رژیم ها را به حرکت در میاورند.

این عجیب نیست که طاغوت بحرین بدون هیچ شرم و حیایی عادی سازی رسمی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام می کند و وارد روند تسلیم خفت بار می شود و از اولین مسئله مسلمانان که همان فلسطین اشغالی و ملت مظلوم آن است، شانه خالی می کند.

این مسئله مقدس، تنها به ملت فلسطین اختصاص ندارد، بلکه مسئله تمامی مسلمانان است و هر کس گمان می کند با امضای توافقنامه و معامله ها با رژیم های مزدور که تنها نماینده خود هستند، می تواند مسئله فلسطین را حذف کند، متوهم است.

ملت عراق در رأس مخالفان معاملات خیانت و خواری و تمامی تلاش هایی که برای عادی سازی روابط انجام می گیرد، بوده و هست و به مسئله فلسطین و آزادی قبل اول مسلمانان و سومین حرم و محل معراج پایبند بوده و با تمام توان برای آن روزی که پرچم پیروزی در شهر قدس برافراشته می شود، آماده باقی خواهند ماند.

امّا سرنوشت مزدوران و خائنان، زباله دان تاریخ خواهد بود و لعنت ها بر آنان وارد خواهد شد.

دفتر سیاسی گردان های حزب الله عراق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha